Ga naar inhoud


samsung sci 703e


Gast

Aanbevolen berichten

zijn er ook al gebruikers van dit type ontvanger,en zo ja wat zijn de ervaringen hier mee????? want ik hoor alleen maar over de 9500.herman

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha,

 

Ervaring die ik kan delen van een kennis die er een bezit:

 

Met magic module 1.04 en penta 1.11 is een ramp. Freezes elke paar minuten.

 

Met penta 1.06 geen problemen tot nu.

 

Groeten.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Herman,

 

Zeker voor het geld (zo'n 230 euro) een prima tuner. Kijk eens wat andere merken met dezelfde specs voor geld vragen. Snelle zapper, snel met kanaalscannen, makkelijk menu, teletext (met de zender in een soort pip-beeldje), tetris voor als er echt niets op tv is en ook nog een goed uiterlijk. Aangesloten met een goede scartkabel via RGB een topkwaliteit beeld. En met een Astoncrypt V1.05 CI-module en Canal Digitaal smartcard heb ik geen enkel probleem kunnen ontdekken. Zorg wel dat je via Astra-1 de laatste software versie download, zodat je de meest up to date versie erin hebt zitten. Kortom, ik kan 'm aanraden.

 

Hoi, Swaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een inderdaad een probleem. Laat je tuner op Astra-1 nieuwe software zoeken. Dan is het mogelijk om frequentie 12574H te scannen. Je zult dan zien dat de kanalen wel geladen worden, maar zonder zendernaamidentificatie. De naam moet je er zelf even bijzetten. Mocht de software niet laden druk dan snel 4x achter elkaar op de powertoets van je ab, de tuner schijnt dan alsnog te downloaden.

 

Hoi, Swaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij wel opvalt is dat in combinatie met een Moteck SG2100 diseqc 1.2 motor er wat problemen zijn. Na een aantal maal zappen over diverse satellieten blijkt of de tuner of de motor de vastgelegde posities kwijt te zijn en draait dan naar een totaal andere positie. Hoe dit komt weet ik nog niet, maar ik zal zoeken naar een oplossing. Ook de importeur zal ik een faxje sturen. Mocht iemand op dit board een idee hebben dan hoor ik het graag.

 

Hoi, Swaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...