Ga naar inhoud


Nieuwe Humax +CAM ToH 3.0 is online!


Gast satdigger

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee deze verise is niet beta, de beta versie hebben ze zelf wel getest denk ik. Echter er zal waarschijnlijk wel een aangepaste versie komen omdat deze nog verder aangepast zou worden door het TOH team. Dit is ook de 1e versie waarin zulke grote wijzigingen zijn doorgevoerd in het originele menu van Humax ed.

 

 

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een probleempje ondervoden bij deze nieuwe versie telkens als ik in de menu gaat waar ge dolby aan en uit kan zetten en 16/9 of 4/3 kan instellen dan blijft men humax hangen.Telkens opnieuw gebeurt da voor de rest werkt deze nieuwe versie perfect. Heeft nog iemand er last van?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik de Toh3.0 vinden in het nederlands

 

Bedankt Duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bugfixes/Changes: New AC-3 routine (TVN-Fix) beta, PW D-Card fix, AC-3 Stream-Info Bitrate fix, New "James Bond" gimmick!

 

Bovenstaande komt van een ander board, Mijn vraag.

 

Waar zit de new James Bond gimmick??? ik heb in bijna ieder menu 007 getyped maar zie niets wat op een bond gimmick lijkt??

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier de nwe firmware gezet in een 5400 en een gepatchde 5400Z, beide werken perfect. In de 5400Z (die met stabmotor werkt) hoefde ik slechts enkele satposities opnieuw in te stellen na het laden van de nieuwe settinglijst van Pet123, hopen dat alles er nu in blijft bij het laden van nwe lijsten. In ieder geval posities genoeg nu! Ook handig dat het aantal 'user' posities is uitgebreid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje los van TOH3:

Ik heb in de settngslijsten van pet123 met xOAK rare symbolen staan in de vorm van een dwarstreep of plus achtige tekens. Kan ik die er gewoon in laten staan? Ze staan trouwens alleen bij de Duitse kanalen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...