Gast Geplaatst: 23 april 2001 Geplaatst: 23 april 2001 Als je met de nieuwe ontvanger Hotbird en Astra wil ontvangen dan hoef je niks te veranderen aan de schotel.
Gast Geplaatst: 23 april 2001 Geplaatst: 23 april 2001 De in seca en aanverwante gecodeerde programma's en Irdeto zijn vooral op de Hot Bird en Astra 19.2° Oost te vinden. Dus...laat je schotel maar staan zoals het nu staat. <BR>In de toekomst zal dankzij de nieuwe satellieten - OP NIEUWE POSITIES - het Tv en radio aanbod alleen maar groter worden. Dan...kun je misschien overgaan op een draaibare opstelling.
Gast Geplaatst: 23 april 2001 Geplaatst: 23 april 2001 Hallo allemaal,<P>Even een vraagje... aan jullie <BR>Momenteel kijk ik nog doormiddel van mijn seca-bak een AssCom... en maak gebruik van een vaste schotel met 2 x lnb 1 voor de astra, en 1 voor de hotbird...<BR>Nu wil ik een Irdeto ontvanger kopen en dacht zelf aan een Humax 5400... met een seca-adapter erin... Nu is mijn vraag, kan dat zo maar en hoe zit het met de antenne ? <BR>de stand, moet deze draaibaar worden of lukt dat met de vaste antenne ?? <BR>HELP ;-) wie heeft er ervaring mee...<BR> .... <P>mijn emailadres is: wiebenik@home.nl<P>Grtx Wezel
Gast Geplaatst: 24 april 2001 Geplaatst: 24 april 2001 thanx voor de info...callsign.viper <P>grtx wezel
Aanbevolen berichten