Gast Geplaatst: 26 mei 2003 Geplaatst: 26 mei 2003 Hallo, ik heb hier 2 dode 7072/03a (ZILVER) staan die na de patch met 1.56i niets meer geven op het display. Iemand enig idee wat dit kan zijn. Ze liepen beiden vast in block 12 maar na wederom starten van OSlink V4 ging alles verder goed ook het programeren van de eeprom was geen probleem. Na aansluiten echter geen display meer. Declink geeft ook geen SE mode meer oftwel time out volgens declink WIE WEET RAAD
top-seve Geplaatst: 26 mei 2003 Geplaatst: 26 mei 2003 Ik denk dat je even alle blokken moet wissen en daarna ff opnieuw proggen. Meestal helpt dat wel. Succes ermee! Als je veel leest hoef je minder te vragen...
Gast Geplaatst: 26 mei 2003 Geplaatst: 26 mei 2003 Heb 9.6 erin gezet en weer display ga nu weer naar 1.56i Weet ook niet wat het was, was wel zo dood als een pier.
Gast Geplaatst: 26 mei 2003 Geplaatst: 26 mei 2003 Het probleem deed zich voor dat bij verschillennde blokken Oslink V4 vastliep ook met de eeprom proggen. Na terug naar V9.6 en weer naar 1.56i alles prima en weer beeld. Ik denk dat ik teveel programma's open had op mijn pc en tig dingen tegelijk deed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen