Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verdikkeme,<BR>nu heb ik zowat alles geprobeerd om op P*W BBC Prime te krijgen, zelfs verschillende chid's maar nog steeds blijft mijn beeld zwart op BBC Prime (enkel BBC, de rest is open)<BR>Iemand die mij een afdoende uitleg kan geven of mij bijstaan?

Geplaatst:

ik denk dat je eerst even duikelijk moet zijn<BR>wat beterft wat soort ontvanger en welk kaart je gebruikt. mischien zijn dan mensen die je verder kan helpen. ik heb een nokia9500 met Goldwaver en ik heb de geheele<BR>packet open. dus ik hoor het wel.<BR>groetend marcel.

Geplaatst:

News flash<BR>BBC prime hoort niet meer bij het prem..w..<BR>pakket te weinig kijkcijfers.<P><BR>Snake G1<BR>[DoN't HaTe tHe PlAyEr HaTe tHe GaMe]

Geplaatst:

Voor de ontvangst van BBC prime en BBC World kun je gebruik maken van het TPS pakket op de Hotbird.<BR>(gecodeerd in Viaccess/Mediaguard)<p>[ 26-04-2001: Message edited by: Paperclip ]

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties!<BR>Ik dacht al dat bbc prime niet meer bij P*W hoorde.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by marcel:<BR><STRONG>ik denk dat je eerst even duikelijk moet zijn<BR>wat beterft wat soort ontvanger en welk kaart je gebruikt. mischien zijn dan mensen die je verder kan helpen. ik heb een nokia9500 met Goldwaver en ik heb de geheele<BR>packet open. dus ik hoor het wel.<BR>groetend marcel.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.