Ga naar inhoud


[Strong 8100] MC 2003 versie V22 (8100)


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb firmware versie 'Strong 8100 MC2003FX no startup check' in de strong geladen. En probeer nu met een Fun kaart Irdeto te kijken.

 

Seca werkt perfect, Irdeto werkt wisselvallig.

Weet iemand wat het probleem kan zijn.

 

Gebruik de zelfe Fun kaart ook in een Strong V20 met BLOB en daar werkt het perfect.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk bedoel je alle nederlandse zenders - Cblauw en Crood.

Deze zijn bij mij (zelfde patch) inderdaad ook nog redelijk instabiel. Wel zijn Cblauw en Crood sinds ze niet meer in S1 uitgezonden worden stabieler als eerst. Wat ik denk is dat alle irdeto zenders die niet meer in S1 uitgezonden worden op een of andere manier stabieler worden. Dus de alle nederlandse kanalen - Cblauw en Crood zullen na de echte invoering van S2 ook wel stabieler worden. Tot nu toe kan ik hier echter geen verklaring voor bedenken (misschien is het ook wel een beetje ver gezocht).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat inderdaad om de Nederlandse Irdeto zenders.

 

Het is zo dat de zender de ene keer wel open gaat en de andere keer niet.

Vaak is het zo als ik van een FTA naar een van de Irdeto kanalen ga er wel beeld is.

 

Hetzelfde probleem bij Betacrypt.

Nogmaals op de V20 met Blob geen enkel probleem.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo jongens denk dat timboektoe wel gelijk heeft sins de 23 ste geen brobleem met ird.op r en b zeerstabiel denk volkgende maand dat het ook stabiler wordt denk dat het probleem ook geld voor beta werken ook met 2 coderingen

momenteel de mc4000 er op leuke firmware met verschillende opties kunnen we nog leuke dingen mee doen bvb.optie 3 kijk

dan even bij 3 4 en5 of 4 en dan 9

suc6 en gr.kj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu alleen nog de s2 update werkend en dan zijn we allemaal blij.

 

Ik heb uit een aantal berichten begrepen dat de essentiele blokken uit de v20 en bolb1.1 voor de s2 update op een 8000 gevonden zijn.

 

Nou heb ik geen verstand van de verschillen tussen een 8000 en een 8100 maar mogelijk kunnen we die over een een goede 8100 patch heen zetten om te kijken of de update ook op een 8100 wil werken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is wel een blob voor de8100 maar die is niet op nl

gericht denk dat we nog even moeten wachten tot er zo iets komt als de v9 heb wel gebrobeerd om delen van firmware over te zetten maar lukt nog niet erg wil ik hem invoegenbvb.gedeeltes van de v9 in de mc dan loopt allesvast

en anders om ook mischien kun je de site van m_z volgen

waar in hij duideluk brobeerd te maken hoe het ongeveer moet

suc6 en wordt vervolgd

gr.kj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...