Moost Geplaatst: 27 mei 2003 Geplaatst: 27 mei 2003 Ik heb een film waarvan 2(kopie) DVD's gemaakt zijn omdat de film niet op 1 DVD paste. (totaal was de film +/- 6 GB groot) Nu heb ik inmiddels het progje "DVD2ONE" gedownload, en daarmee zou ik dus die film wel op 1 DVD kunnen krijgen. Maar hoe zet ik nu die 2 DVD's weer aan elkaar op de PC, zodat ik die file weer kan bewerken met DVD2ONE ?? (Gewoon de 2 VIDEO_TS mappen op de harde schijf kopieren en de inhoud daarvan bij elkaar zetten, en dan weer branden als DVDVideo met NERO werkt niet.)
Gast Geplaatst: 27 mei 2003 Geplaatst: 27 mei 2003 Hoi Om te beginnen moet je allebei de dvd`s naar de harde schijf kopieeren daarna zet je de VTS_01_1.VOB, VTS_01_2.VOB enz. van de eerste dvd naar een nieuwe map van de 2e dvd moet je de VOB bestanden verder nummeren waar de eertste dvd met gestopt is dus als de laatse van de eerste disk VTS_01_4.VOB is moet je van de 2e disk het VTS_01_1.VOB hernoemen naar VTS_01_5.VOB en zo verder en deze zet je in dezelvde map. Als je dit gedaan hebt open je Ifoedit klik aan create ifo`s en selecteer het bestand VTS_01_1.VOB nu worden de ifo`s gemaakt. Als dit klaar is sluit je ifoedit en start je het opnieuw Klik nu op open en selecteer het zojuist gemaakte bestand VTS_01_0.IFO en klik op vob extras alle instellingen kun je laten staan en kies een output dir.(map genaamd VIDEO_TS) nu kun je nog de audio en ondertitels selecteren die je wilt behouden en klik dan op strip it. Als je dit allemaal gedaan hebt kun je hem door DVD2ONE halen. suc6 greetz larslizard
SmuttiO Geplaatst: 27 mei 2003 Geplaatst: 27 mei 2003 zie deze guide: http://www.fukrulez.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=22 DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Gast Geplaatst: 29 mei 2003 Geplaatst: 29 mei 2003 Het mooiste werkt, dat vind ik tenminste. Decryptor Iso'tje maken Iso mbv Daemon in een virtuele DVD speler laden en Instant copy erop loslaten. T'duurt wel even maar het resultaat is echt goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen