Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Vraagje: Ik heb een HUMAX5400. Als ik de file POsIrdetogw.zip download van de site(onder software) en deze op mijn G*ldcard schrijf m.b.v het programma gold140.exe dan werken C*nal+ wel, maar uit Pink plus krijg ik geen beeld. Er wordt gezegd: Service not available or scrambled.<P>Ik voer de volgende stappen uit om het geheel te programeren:<BR>1) laad de loader.hex onder pic, programeren<BR>2) laad de eeprom.hex onder eprom, programeren<BR>3) laad de pospic.hex onder pic, dan programeren.<BR>KAart erin, c+ werkt, pink niet.<BR>Kan iemand me helpen aub.<BR>Reacties files gaarne naar m.simsic@planet.nl<P>Mijn dank is ernorm.<BR>Groetjes marko

Geplaatst:

Hallo<P>Laat de kaart even 5 minuten op het kanaal staan. Meestal is de key verouderd & update hij hem zelf.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator News & Information Sat4all™

Geplaatst:

Pi*k plus blijf een probleem dat nit gauw is opgelost, zij veranderen code's elk uur, een emu programma is, denk ik beter met een aupdate.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

yep marko<BR> -loader<BR> -eep.hex van 17.04.<BR> -picV35<BR>dat is nieuwe PMK <BR>en 't doet prima.<P>gRoEtU cool.gif" border="0<p>[ 02-05-2001: Message edited by: yurin ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.