Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is dat het enige voordeel van het plexiglas?? Ik zie dat zelf niet echt als HET voordeel, maar meer als een "hebbe-dingetje".

Geplaatst:

als je een 120 gb hardeschijf in hebt voel dan maar eens de warmte aan onderkant en bovenkant dus boven de hardeschijf dat is naar mij idee niet goed maar ik kan ongelijk hebben en ik vind dat de dreambox gewoon te weinig ventilatie gaten heeft

vriendelijke groeten bbbb

Geplaatst:

Heb een zeer klein ventilator (oude celeron koeler) als outtake aan de binnenkant van de roosters geplakt en met een Y-adapter (voeding dus) aangesloten. Werkt als een jekko.

The Source is Out There....

Geplaatst:

(als je een 120 gb hardeschijf in hebt voel dan maar eens de warmte aan onderkant en bovenkant dus boven de hardeschijf dat is naar mij idee niet goed maar ik kan ongelijk hebben en ik vind dat de dreambox gewoon te weinig ventilatie gaten heeft )

Dat was mij ook al opgevallen,die hd word echt heet,en dat kan nooit goed zijn.

Maar ik heb de kap er al eens afgelaten,en wordt de hd een stuk koeler van.En koeler plaatsen vind ik geen oplossing,z'n koeler geeft altijd herrie...

Dus z'n kap is niet allen maar voor de fun,maar heeft ook zijn voordelen

Voer eendjes geen oorlog!!!!

Geplaatst:

Plexiglas (plastic) is een isolator. Neem dan een aluminium of metalen/ijzeren kast met gaatjes.

Of simpeler : boor wat gaatje in je dreambox ??

The Source is Out There....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen