Greate Pier Geplaatst: 28 mei 2003 Geplaatst: 28 mei 2003 Xtreme/Stab120/0,3 db single LNB/Triax88. Wat is de DISEqC Optie na het eerste instellen/zoeken van de satellieten? Moet het op USALS blijven staan of moet dat standje MOTOR worden? Waarom vraag ik dit? Nou, beeld viel weg op de satelliet Sirius (0-punt) ondanks een signaal van 75 en een signaalkwaliteit van 85... De schotel ging in die positie helemaal over zijn nek en bleef maar van links en rechts gaan (stukjes van zon 10cm) alsof hij of zij daar aan het zoeken is... Wie kan me daar een antwoord op geven? Of ligt het misschien aan de 0,3 db LNB die hier gebruikt wordt? Ik heb ondervonden dat als ik de DISEqC Optie op Motor zet alles weer goed werkt. Dat was het dan wel weer, wens jullie veel satpleizier en zo G.P.
Gast Geplaatst: 29 mei 2003 Geplaatst: 29 mei 2003 Ik heb precies hetzelfde systeem als jij alleen een stab 100 motor ik heb alles op usals staan en het werkt perfekt heb je bij het fijnafstellen van de satelieten in het antenne menu de positie van de sateliet wel opgeslagen dan weet de motor waar hij heen moet,succes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen