Ga naar inhoud


[Pioneer] Welke firmware/ file


Gast Fr@nk

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb hier een Pioneer DBR-S100NL2 en wil weten welek firmware ik daar nu het beste in kan zetten. Tevens welke key file ik het beste kan gebruiken met een gold card. (als dat een probleem is eventueel een funcard, en waar kan ik die handel dan downloaden. Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Sat4,

 

Het beste kan je de laatste software release proberen 6.27i, voor downloaden zie Links van sat4all pagina homepage van M_Z. Voor wat betreft de keys lijkt mij het beste om de EMU functie van de software te gebruiken deze kan je met het programma downloader combineren met de kanalenlijst. Indien je op dit forum zoekt naar 6.27i, downloader en emu. Denk ik dat je alle benodigde info kan vinden

 

Groeten

 

Sat-Looker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bedankt voor je reactie, en ik zoek me al te pletter naar die Downloader. Ik had al Pionero, maar ik kan die downloader nergens vinden.


Ik kan je downloader wel mailen als je er interesse in hebt.. Als je trouwens geen firmware met al die onzinnige plaatjes (daar ben ik echt vanaf gegaan omdat ik het gewoon minder fijn vond) en dat soort dingen, die staat op dezelfde URL als downloader.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...