Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi. de PACE STAAT WEER OP ZWART SINDS VANMORGEN.<BR>Zijn er al weer nieuwe fi. want DUCKSTAD <BR>heeft nog niets. confused.gif" border="0

Geplaatst:

ik kan me bij Miquel aansluiten ik heb het zelfde probleem, alles zwart!!!!!!!!!!!!<P><BR>Wie helpt mijn Pace weer op gang.<P> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Mister Tanzer

Dreambox DM8000HD

Humax5400 L2.07 en H2.08

Relook 400S

Dreambox 7000-S

Dreambox 500-S

Vantage TS 221

Geplaatst:

Ja, ik heb ook al een kennis die er last van heeft. Daarom zou ik ook graag de nieuwe codes willen hebben. rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Tot nu toe is het me altijd zelf gelukt om de Pace weer aan de praat te krijgen,maar nu wordt het tijd om hulp in te roepen want ook ik krijg het even niet meer voormekaar mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>Is er iemand beter dan ik????? frown.gif" border="0 <BR>Je maakt er een goede vriend van me erg blij mee!! wink.gif" border="0 <BR>Alvast bedankt. tongue.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by miguel:<BR><STRONG>Hoi. de PACE STAAT WEER OP ZWART SINDS VANMORGEN.<BR>Zijn er al weer nieuwe fi. want DUCKSTAD <BR>heeft nog niets. confused.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Kijk nu eens (06-05-'01) in DUCKCITY laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Getest Duckfile op nokia 95 daar werkt het niet op. Ik hebzelf geen PACE om op te testen<BR>wie helpt mij hier verder mee<BR>BEDANT.

Geplaatst:

zelfde probleem,<P>tot op heden kon ik met Ddate de datum 11 mnd vooruit zetten in de gup/duck files en het draaide als een tirelier. Die truuk schijnt nu helaas niet meer te werken, ook niet met de file van Duck zelf.<P>Wie weet de oplossing?<P><BR>groet,<P>Jan Ty rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

goedenmorgen<BR>ik heb even de datum van een orginele kaart gehaald en die zij 06AC volgens ddate is dat 5 apr 2002 premiere world heeft de actuele datum mischien heb je hier iets aan

Geplaatst:

kan iemand me helpen aan werkende files voor de pace 500.<BR>bvd,stephan frown.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by miguel:<BR><STRONG>Hoi. de PACE STAAT WEER OP ZWART SINDS VANMORGEN.<BR>Zijn er al weer nieuwe fi. want DUCKSTAD <BR>heeft nog niets. confused.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>PACE 5OO WEER DRAAIENDE MET GROTE DANK AAN<BR>"MISTERY"!!!!!<BR>Kijk bij SOFTWARE.<P>De Groeten en succes. MIGUEL.

Geplaatst:

Hoi,<BR>Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat er nu nog meer veranderd is dan alleen de datum. Voor zover ik begrepen heb hielp het niet om de datum goed te zetten. Iemand die hier het fijne van weet ?<P> Groet,

Geplaatst:

Zou je mij de files kunnen mailen, aangezien ik ze niet in de software sectie kan zien. En ander zeg ff waar ze precies staan.<P>Alvast bedankt

Geplaatst:

Hi,<P>Ik heb nog niet geprobeerd om de datum te veranderen, maar mijn oude was 0673.<BR>Gaat dit filetje het nu weer doen met 06C3 ???<P><BR>Als iemand een werkende file wil mailen voor de pace 500, en/of Echostar doosjes,dan graag.<P>Probleem is dat ik zelf geen irdeto doos heb, en voor iemand anders programmeer (en kan dus niet testen)<P>Thanks,<p>[ 07-05-2001: Message edited by: wurfje ]

Geplaatst:

Ik krijg iedere keer wanneer ik de files wil downloaden een schermpje waar ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moet in typen<P>Wie weet hoe ik dit kan oplossen?<P>ALVAST BEDANKT!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.