Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een probleem met mijn irdeto ontvangs van C*n*l NL maar ik heb gezocht of de ird*t* codes zijn veranderd, maar kon niets vinden. En alles deed het nog een paar dagen geleden. Ik heb een niet gepatchte 5400. Kan iemand mij helpen? Aangezien ik in het buitenland woon en geen aston cam heb, nog niet wil ik graag blijven kijken.

Geplaatst:

Aangezien ik weinig ervaring heb met de datum. Weet iemand hoe ik eraan kan komen en hoe ik die moet updaten

Geplaatst:

Ter voorkoming van eindeloze discussies:<BR>De duckfiles (geent op de guppies) zijn<BR>er dit weekend mee gestopt. Duck zelf weet<BR>(gisteren) nog niet wat er precies aan de<BR>hand is, maar de alfredo files doen het nog<BR>(althans gisteravond). Duck heeft ook<BR>nog andere files (irdetogold) op zijn site<BR>staan waarvan hij beweert dat ze het doen.<BR>Ga dat vanavond eens bekijken, want alfredo<BR>ligt er bij mij ook uit.

Geplaatst:

ik heb een goldcard en ik update de keys zelf<BR>maar met de coldcard kan ik niet meer c+ kijken. ook heb ik de datum aangepast. met de orineele kaart is nog alles te zien. mischien is er een channel id veranderd of zo. want de orgineele kaart staat voor een blocker. dus de PK zijn nog het zelfde.<BR>groetend marcel.

Geplaatst:

ik heb geprobeerd maar het werkt nog steeds niet, de keys zijn niet verandert maar het werkt niet (via laurals), het enige wat niet gegeven wordt is de datum.<BR>Kan iemand verder helpen met een werkende file.<BR>Thankz

Geplaatst:

ik weet niet of irdeto ook met landcode's werken. moch het wel zo zijn. dan kan mischien daar aan liggen. de orgineele werkt wel goed.aan de datum kan het ook niet liggen. reeds aangepast maar geen beeld. als ik daarna naar stream ga, dan krijg ik geen beeld meer. ik moet de kaart op nieuw proggen. ondanks achter een blocker staat.<BR>mischien weet de deskundige daar iets mee kan doen. Groetend marcel

Geplaatst:

hoi,<BR>Als iemand met zo'n winphoenix progger en eepromedit zijn kaart bijwerkt, kan je zien wat er veranderd is. ??<P>Toen het hier gebeurde (soms 2x per dag) bleken er op 5 adressen iets aangepast te zijn. Ik heb niet lang gekeken, maar het was niet datum noch keys van c*nl. (tenzij van een andere prov.) Na opnieuw proggen met (!) dezelfde settings werkte het weer (even).

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.