Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vandaag een kaart voor de Galaxis 500 gemaakt en nu stopt ie na een half uur al<BR>Het zijn de Duckfiles voor de pace, maar ze deden het wel<P>heeft iemand de files die wel werken op een galaxis?<BR>Stuur ze dan ff naar mij toe<BR>bin.jer@12move.nl<P>BEDANKT ALSVAST!!!

Geplaatst:

omdat de galaxis geen blokker heeft zoals de nokia wordt je kaart uitgezet.je zult dus een losse blokker moeten gebruiken. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

probeer loader v17c.hex en pw+nl-0cam.crd m.b.v. icprog09 en cardmaster. werkt met galaxis 500

Geplaatst:

Ik gebruik alleen ic-prog <BR>Waar kan ik de files vinden?

Geplaatst:

heb even gekeken maar de site met de betreffende files is inmiddels gesloten. Probeer het eens met de duckfiles, moet ook kunnen.<BR>Esco

Geplaatst:

p.s. Deze zouden langer dan een half uur moeten werken.(Ducmrt01.bin en Irdeto.hex) m.b.v. Chipcat. Laat even weten of het lukt?<BR>Esco.

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd, maar de files werken niet!<BR>Ik herinner mij dat ik laatst voor weken terug wel op de pace had draaien en die werkten toen wel!<BR>Maar het zijn dus oude files<P>In iedergeval bedankt!!!<P>Wie heeft werkende files?

Geplaatst:

ok ik ga het proberen<BR>Je hoort het nog van me Chismaneric,<BR>in ieder geval bedankt!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.