Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb ik een storinkje, of zijn er meer mensen die er last van hebben dat sommige kanalen van pr**mre weg zijn , of althans niet meer met de soft waarop ze gisteren nog wel goed gingen.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Philipsen:<BR><STRONG>Heb ik een storinkje, of zijn er meer mensen die er last van hebben dat sommige kanalen van pr**mre weg zijn , of althans niet meer met de soft waarop ze gisteren nog wel goed gingen.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb sinds gisterenavond ook geen ontvangst meer van genoemde kanalen. Hoe nu verder??

Geplaatst:

Ben bezig op dit moment, maar elke hulp is welkom. Ik laat wel even weten als ik iets verder ben. Oja het ging mis met de V35 files.

Geplaatst:

Ja heb ook geen beeld meer. Ik gebruik de au files van strsh... en op inet staat nog geen nieuwe versie, of wel?

Geplaatst:

iedereen die een heel klein beetje moeite doet de werking van het systeem te bestuderen (dat is tenslotte onze hobby) heeft het in no time weer voor elkaar.<BR>Key 10 provider 10 cid 7530 moet dan al ruim voldoende zijn.

Geplaatst:

Thanks man, terug in biz, ben niet zo vlug op de vroege morgen....

Geplaatst:

hoe krijg ik dat op mijn kaartje confused.gif" border="0 <BR>geen enkel idee!!

Geplaatst:

Kun je mij deze key 10 toesturen. Bedankt.<BR>Ik heb trouwens 1.6 crd.

Geplaatst:

Waarom heb ik dan met de premiere files van Dukkie al anderhalve week beeld en geen uitval gisteren of vandaag, dat snap ik niet!

Geplaatst:

Mark jij hebt zeker een humax, hiervoor gebruiken ze andere key's en die werken nog gewoon.<BR>Ik weet niet als ik hier de keys van premiere mag neer zetten dus doe ik het maar niet, het is in iedergeval wel key 10 met chid 7530.<BR>95 .. .. .. .. .. .. ..

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

key's mogen eigenlijk niet maar als ik het niet zie of er niemand bezwaar maakt, tja wie ben ik dan om te zeggen dat het niet mag laugh.gif" border="0

Geplaatst:

mijn gw met mastercrd file is gewoon blijven lopen op een dbox1!!!<BR>en nog steeds

Geplaatst:

Ik hoef gelukkig niet in overtreding want in het irdeto-mosc topic staat de key al.<P>Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Toxic[Q]:<BR><STRONG>iedereen die een heel klein beetje moeite doet de werking van het systeem te bestuderen (dat is tenslotte onze hobby) heeft het in no time weer voor elkaar.<BR>Key 10 provider 10 cid 7530 moet dan al ruim voldoende zijn.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Geplaatst:

ja alles gaat fout zelfs een reply, maar hoe gaat dat nou met die KEY's??? confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.