Ga naar inhoud


humax5400


1pm

Aanbevolen berichten

he guy's,

 

ik heb een hummie 5400 sinds een week met het volgende probleem.....

 

1 : als ik met scart en/of met coax aansluiting aansluit op de hum, en daarna de lnb /in heb ik een zeer sterke brom op mijn boxen van de stereo installatie....

 

2 : koppel ik de scart los is de brom weg en dit geldt ook voor de coax aansluiting.

 

het gevolg is dat iedere x weer als ik de lnb /in aansluit die brom ontstaat.....

 

nou heb ik een vermoeden dat het een aard probleem is maar wie kan me tips geven hou dit op te lossen

 

 

1sattie

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


de hummie is niet op de versterker aangesloten alleen de versterker is wel via een coax kabel (radio) aangesloten, op het e***ss***t kabelprovider.

 

Deze staat helemaal los van de hummie.

 

alvast bedankt voor jullie antwoorden

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier hetzelfde gehad met een 5300 en na wat meetwerk bleek dat mijn humax "behuizing", lichtelijk onder spanning stond. Als je hem al aanraakte, voelde je hetzelfde als een tong tegen een 9V batterij.

Mischien was het wel niet helemaal orthodocs, maar een elco deed wonderen. Ik zou zeggen, koppel hem voor de gein eens los van dezelfde groep, en zet hem geisoleerd neer,... boek eronder ofzo, in ieder geval moet de humax geen kontakt meer maken met welke apperatuur dan ook, vervolgens zul je dus ook je scartkabel even moeten aanpassen. Ik weet dat ik hiermee een heleboel technici kwaad maak, maar het is wel een degelijke manier om jouw stelling te testen.

 

 

Hier kwam het probleem met die werkwijze aan het licht, en ook de duitse humax dealer onderkende het probleem.

 

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...