view Geplaatst: 31 mei 2003 Geplaatst: 31 mei 2003 @all, voor degene waar het niet werkt: kies even een zender die ck2 is (bv. 16/9) druk daarna op het blauwe knopje. kies optie 2 (emu) ga nu omlaag naar de optie waar gbox update->uit en druk OK even eruit nu door op "lame" te drukken ga er nu weer in en ga nu naar radegast en druk OK Ga er nu weer uit zap nu even wat rond maar zogauw je beeld hebt heb je bij de volgende weer niets en de daarop volgende die je kiest heeft wel weer beeld. Dus om te controleren of ck2 werkt zorg je ervoor dat de keer dat beeld moet komen ( de 3e 5e 7e enz keer) dat je op 16/9 staat! Ik heb zelf ook zitten zweten maar nu werkt het. Succes ermee,
freaky Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 deze versie draait goed hoor eindelijk seca2 ondersteuning gbox, drmatrix, nozap het draait prima en keyfileupdater 2.03 werkt ook goed dus ronald en trav duik er eens in zou ik zeggen Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gast Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 Hoi mensen, Bij mijn nog steeds op radegast om het andere kanaal beeld, als je de box op standby zet op het kanaal die geen beeld geeft en je zet hem daar weer op aan, heb je wel beeld, maar hij blijft dan om de andere beeld geven. Ik krijgt het er niet uit , ik werk wel zonder harddisk, maar ik weet ook niet of dat wat helpt als je er wel een in hebt zitten. Groeten Toonsat.
freaky Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 nee harddisk maakt geen verschil probeer het eens op mtv-hits en base en vh1 trouwens ook opgevallen dat als je op bvn staat en naar volgende kanaal zapt bvn gewoon blijft staan daarom misschien er om de andere maar beeld is?? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen