Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Wie kan mij de nieuwe crd file bezorgen voor PremiereWorld?<P>bij voorbaat dank.<P>Mr. bvd thea1@xxxxxxxx.nl<p>[ 18-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Als je de key's op het net vind, vind je ook wel genoeg software waarmee je crd-files kunt aanmaken. Doc vind je ook in overvloed, ga maar eens op de duitse sites een kijkje nemen

Geplaatst:

Dan moet je in je zoekmachine eens IRDETO in tikken en laten zoeken.<BR>Dan komen de websites met de crd's van zelf te voorschijn.<BR>Veel plezier<BR>Enrique wink.gif" border="0

Geplaatst:

Of je stelt de vraag gewoon anders laugh.gif" border="0 dan wordt je misschien wel geholpen. Stuur me maar een mailtje rolleyes.gif" border="0 <P>Kierewiet<BR> kierewiet@gmx.net

Geplaatst:

Een vermogen aan kaarten? Werd je zo gefrustreerd dat je ze door ging breken dan ofzo? laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo mensen<P>Ik vind de melding T*c*x wel mooi maar ik ben nog nieuw een al een tijdje aan het proberen om mijn kaartjes aan de praat te krijgen .<BR>dit heeft mij al een vermogen aan kaartjes en telefoon gekost.<BR>Maar waar kan ik hulp vinden, ben zeer leer gierig maar niemand die je op weg helpt.<P>Vr.gr. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

ik ben ook al een tijdje aan het proberen om mijn kaartjes aan de praat te krijgen en dat lukt voor geen meter !!!!<P>dan ben ik blij dat ik naar een uurtje of wat zoeken een url vindt waar iemand ze beschikbaar stelt !!!!<P>of iemand ze ff mailt dat is toch een kleine moeite !!!!

Geplaatst:

Hallo Muts,<P>een uurtje of wat ???? weet jij eigenlijk hoelang wij nodig hebben gehad, en soms nog steeds hebben om een kaartje aan de praat te krijgen. Sorry maar met zo'n instelling.....<BR>tuurlijk is het fijn als je geholpen wordt, en dat doe ik bv. ook graag maar je moet er ook zelf wat voor willen doen.<P>Kierewiet

Geplaatst:

@kierewiet ik bedoel een uurtje zoeken om goede files die werken tevinden !!!!<P>ben al drie maanden aan het proberen om zelf wat in elkaar teflansen krijg het niet voor elkaar frown.gif" border="0<P>noem mij maar een muts of ik ben zeer dom ????<P>dat ik weer beeld krijg een weer serie's/films kan zien is soms een wonder !!!!

Geplaatst:

@mr dvb<P>De nieuwe oftewel 1 week oude key10 is al diverse keren op dit board voorbij gekomen. Microsoft heeft een eigen CRD tool ingebakken, notepad heet ie geloof ik. Je kunt ook 1 van de vele crd-tools gebruiken. Gebruik de search optie van dit board eens.<P>Greetz,<P>Sat2All. cool.gif" border="0

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.