Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Halo mede hobbyisten,<P>Ik ben al dagen in de weer om zelf mijn CRD filetje voor de ACS1.2 kaart te editten voor Pr*m**r*.<BR>De keys heb je zo gevonden op het net.<BR>Software om ze tot een CRD te maken ook.<P>De kaart wil echter alleen voor C*n*al D. aan de gang.<P>Ik heb al met EEpromedit en Allsat getracht de CRD te editten, maar het wil niet.<BR>Ik heb op het board gelezen dat je FMcard nodig hebt, deze staat in de downloadsectie, maar ik krijg hem niet gedownload.<BR>Kom steeds op de site van de hosting provider (na 5 sec).<P>Ik heb de keys van 16 mei.<BR>Op de g*ldw*f*r werkt het prima, maar de ACS 1.2 krijg ik niet aan de praat.<P>Eindelijk heb ik het weer voor de bakker...<BR>Jongens bedankt voor alle tips!!! smile.gif" border="0<P>Greetz Twinsat<p>[ 20-05-2001: Message edited by: twinsat ]

Geplaatst:

Met het programma PKeasy kan je simpel crd maken.<BR>Geef je wel provider 10 in?<BR>Let ook op dat de acs goed is.<BR>Masterkey ingeven en channel ID en maken maar die crd.<BR>Nu er nog opdraaien met cardwizzard en kijken maar.<BR>Enrique laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.