Ga naar inhoud


Radio 10FM blijft in de ether.


EL PIÑO

Aanbevolen berichten

Ik stem helemaal geen LPF, VVD. Maar, wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken ...?

 

Nou, ik zal het je zo zeggen: De enige mensen die het gewoon met zulke sterke woorden zeggen zijn LPF'ers, en dan nog het soort waar de normale LPF'er niet mee in associatie gebracht willen worden.

Persoonlijk heb ik met de VVD geen problemen.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jij complot beredenering klopt niet. Hoe kan Sky zo snel verkopen. Dat kan en mag niet in de vergunningsvoorwaarde. Ook het feit dat Talpa bij verkoop van 10FM weer gebruik zou kunnen maken van 10FM kan niet omdat je het dan weer terug zou moeten kopen. En dat doet Sky dus echt niet.

 

Nee, je begrijpt één stukje verkeerd.. Talpa wilde de frequentie afdwingen. Niet kopen.

 

Kijk dat jij net als vele een van de mensen zijn die Erik de Zwart niet kan uitstaan okee dat kan ik me ook voorstellen want het is gewoon een arrogante kwal. Maar je moet in dit soort dingen wel objectief blijven. Objectief gezien is wat nu sinds vannacht draait echt ontzettend veel slechter dan 10FM. Dit is Skyradio oldies. Een veel te soft format waar je direct bij inslaap valt. Dit is meer zoiets als Love Radio dan een Gouwe Ouwe Zender. En objectief gezien is het voor de doelgroep, en het gaat toch om de luisteraars lijkt me, een zegen als op die zenders weer gauw 10FM staat.

 

Ik geef je hier gelijk in. Heb net ff geluisterd, en hoewel Radio 10FM niet my cup of tea is, daar kan ik nog wel 5 minuten naar luisteren. Dit is gewoon k*t.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...