Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er is hier al vaak gesproken over de galaxis, waarbij de diverse files na een paar dagen niet meet werken. Op dit moment werk ik met de kit16 files, en die doen het, maar voor hoe lang ?. Bij de MM9500 heb ik verder geen problemen, deze heeft toch een soort blocker. Kan ik iets in de file veranderen of moet ik echt naar zo'n blokker die tussen de lezer en de card moet komen ?<BR>Ik gebruik gewone GW.......<P><BR>Oja, moderatoren, super board

Geplaatst:

Ben ook geinteresseerd in deze blockerfiles.<BR>Heeft iemand deze nog, of moeten deze steeds aangepast worden? Alle info zeer welkom.<BR>m.vr.gr. Esco.

Geplaatst:

Dit gaat niet goed ben ik bang. Van 2 dingen 1. Of je gebruikt een GW kaart en dan is een blokker niet nodig (ook niet met kit 16 zoals men beweert) of je gebruikt een (originele) MOSC kaart en dan staat deze posting in de verkeerde afdeling. Zeg het maar.

Geplaatst:

Beste chismanic,<P>Op dit moment werkt de kit16 file goed....<BR>maar heb wel problemen bij het aan en uit zetten van de galaxis; de lijst van ingeprogde kanalen verdwijnt steeds. Hij komt steeds weer met de melding E35; geen service mogelijk. Werkt ik soms met een zeer oude versie soft en is dit te veranderen ?

Geplaatst:

kan mijm imannd die software mailen van galaxis dries320@wsx.nl

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.