Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 Waarom kan ik van software pagina niets van irdeto downloaden maar van seca wel?
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 Hallo Damen.....<P>de meeste programma's die je in het internet vind zijn toch voor I***TO gelukkig... dus gewoon even verder zoeken(via de linksite bv. )<P>Kierewiet<BR> kierewiet@gmx.net
Gast Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 HALLO KIEREWIET<P>Weet je wat het probleem is, niet alle mensen zijn al zo ver gevorderd als jij, ik persoonlijk ben al een tijdje bezig tot diep in de nacht om zelf crd files in elkaar te bakken .<BR>Maar tot nu toe lukt het niet, ik begrijp nog niets van die strings hoe zitten die inelkaar en wat moet ik dan veranderen .<BR>Men zegt prov.10 key 10 chid 7530, jammer maar dan gaat het licht uit <BR>En helemaal als je p*w en c*d op een kaartje hebt<BR>Vr.Gr.<P>[ 21-05-2001: Message edited by: Visser ]<p>[ 21-05-2001: Message edited by: Visser ]
Chismaneric Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Misschien een ideetje: waarom surf je niet eens een keertje naar mastercrd. Daar kun je on-line crdtjes maken. Heb je in ieder geval een voorbeeld.
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Hallo Visser,<P>denk jij dat ik dat in 2 uurtjes heb geleerd ? Sinds ik op dit bord probeer andere te helpen krijg ik honderde mails of ik eventjes een CRD'tje toe kan sturen !!! Ik begrijp daar niets van, dit is toch een hobbyboard ? De hobby is toch zelf uit te vinden hoe dit in elkaar zit, dat je daarna ook kunt kijken is leuk maar verboden !! Mijn vraag is dus: waarom wil iedereen een CRD'tje toegestuurd krijgen, natuurlijk help ik graag(daarom stuur ik ook wel eens een voorbeeld) ? <P>Kierewiet<BR> kierewiet@gmx.net (niet voor CRD'tjes )
Ron Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 @kierewiet,<P>Die mensen die jou die (smeek)email voor een crd'tje sturen zijn juist 99 van de 100 keer die mensen die alleen maar gratis willen kijken. Dat ondersteunen wij hier niet.<BR>Als wij het gevoel krijgen dat iemand gratis wil kijken gaan we niet op zijn vragen in of plaatsen een wat minder aardige opmerking. Dat zal zo blijven! Iedereen die kan lezen kan er vrij eenvoudig achterkomen hoe hij zelf zijn crd kan maken. En dan wel zonder programma dat zo'n crd zelf in elkaar zet. De plainkey faq's zijn overal te vinden.<P>@iedereen,<P>we zijn opmerkingen over dit soort zaken meer dan zat, dus begin er a.u.b. niet nog een discussie over.<P>Toxic[Q]<p>[ 27-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 Hallo Kierewiet<P>Ik vroeg ook niet aan jou om een crd filetje, maar om op weg geholpen te worden met het zelf maken en/of veranderen van strings.<BR>Daar ik daar nu nog niet veel van begrijp.<BR>Dat lijkt mij heel wat anders, als ik nu zo'n string bekijk dan zie ik alleen maar hex-getallen en daar kan ik niets mee .<BR>Ik wil graag leren hoe en wat en waar ik iets moet veranderen.<BR>Dit is toch een hobbyboard en we helpen elkaar .<BR>Ben ook al een tijdje bezig maar ik had dit board nog niet gevonden en echt geen twee uurtje.<BR>alvast bedankt voor de reactie
Aanbevolen berichten