Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb altijd pw gehad. Sinds een week echter niet meer. Verschillende files zoals Beamer's heeft niet kunnen helpen. <P>Hummie accepteert kaart maar Pw weigerd omschakeling. Kan iemand helpen?<P>Mailen kan. <P>Gr. cool.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem...<BR>Gloednieuwe Humax5400, alle files voor PW/ORF die ik maar kon vinden op de Goldwafer, zonder resultaat. Humax soft: HIC-10110PH-all. Melding: Smartcard is exepted en dan IRDETO CA Status 16. Geen beeld.<BR>Ik heb in de verschillende boards gelezen dat dit iets met de datum te maken zou hebben, maar ben niet verder gekomen. Misschien heeft iemand een kleine tip? Evt. per email?<P>Groet <BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Zondagavond jl. kwamen bij mij alle nieuwe key`s een voor een keurig binnenrollen met Wallbanger.Deze erin gezet en met de Seaeson kijk ik weer vrolijk naar PW.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>Ed.

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

Geplaatst:

Je kan ook ff de datum veranderen, 9 van de 10 keer is dan het probleem opgelost

Geplaatst:

Dat het aan de datum ligt geloof ik nu ook wel.<BR>Maar welke datum? Van de Hummer? Daar valt niets aan te veranderen. Van mijn Computer? Heb ik al geprobeerd. De BIN/HEX file voor de EEPROM. Daar zal het wel op uitdraaien. Waarschijnlijk hangt het daar dus..!<BR>Een klein tipje is al genoeg.<BR>Aub niet van: bij mij draait het prima. Dat geloof ik wel. Ik zit echt even vast.<BR>Het gekke is dat een GW van 2 weken geleden het wel doet...! Snap u em, snap ik em.<BR>Zoals het er nu naar uit ziet kijk ik vanavond naar het KinderKanal.<P>Groeten

Geplaatst:

picbined starten eeprom loaden datum van prem<BR>aanpassen in 0564 en voila alles werkt weer

Geplaatst:

Bingo.....!<BR>Hij doet het.<BR>Nogmaals bedankt.

Geplaatst:

<p>[ 22-05-2001: Message edited by: Biedubbeljoe ]

Geplaatst:

Graag had ik geweten vanwaar die datum komt, hoe vindt men die, hoe kan men die berekenen of waar haal je die datum.<P>Groetjes

Geplaatst:

Niemand dus,<BR>heb die vraag al verschillende keren gesteld doch op heden nog geen antwoord.<BR>Men heeft hier liever dat men 100x vraagd "problemen met Humax en PW" dan om het probleem definitief op te lossen.<BR>Telkemale is het toch de datum de oorzaak van het probleem.

Geplaatst:

De vraag is dan ook al 100X beantwoord.<BR>Mensen zijn het waarschijnlijk een beetje beu iedere keer hetzelfde te schrijven.<BR>Het board heeft een prima zoekfunctie. smile.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.