Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lukt mijn niet om een pace'je aan de praat te krijgen met een WG. Meestal was het een kwestie van datum aanpassen en hij draait weer!! Nu is er volgens mij iets anders aan de hand. Kan iemand mij misschien een hint geven? Mag ook gemaild worden.<BR>maklitino@yahoo.com laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Vroeger deden de "duckfiles" het goed in<BR>de pace. Sinds een maand of zo niet meer.<BR>Er zijn nu 3 files die in de pace draaien,<BR>waarvan ik er 1 heb getest. Ze stonden bij<BR>duck, maar die is ermee gestopt. Je kunt in<BR>de pace het beste de kit 16 proberen. Het<BR>is ietsje anders programmeren dan je gewend<BR>bent, maar het gaat veel langer mee.

Geplaatst:

Hoi Chismaneric,<BR>Zou je (of iemand anders) de kit16 files naar me kunnen mailen, ik heb ze nooit kunnen downloaden en voorlopig lukt het niet aangezien de Ird. sectie eruit ligt.<BR>maklitino@yahoo.com<BR>Mijn dank is enorm!<P> smile.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi, ik zit ook te kl.. met de pace501. Ik heb met strhx (die van 15/4 irdeto) de boel aan de praat gekregen, MAAR wel met een blokker ertussen. RTL4 en 5 werken dan wel niet maar de rest dus wel. Gewoon de blokker erin met de kaart, even kanaal switchen en het werkte weer. Vraag me af wanneer ik nou eindelijk die pace software mag downloaden van de board. Ik zit maar op die download knoppen te drukken, maar geen rekest...<BR>Groetjes Ed Scansat<B>null</B>

Geplaatst:

HÈ HÈ eindelijk die kl..te pace aan de gang met perfect werkende files. Neem de guppie11-11 irdeto.hex en dan de bin file van strhs van 2405. Draaien maar met je happie<P>Ed tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Overigens heb ik het sterke vermoeden dat de guppie 11-11 pic file dezelfde is als de duck die onlangs gestopt is. Het lijkt alsof die guppie pic een behoorlijk stabiele emulator is die alleen afhankelijk is van de goede structuur van de eeprom file. Hoe en waarom is me nog niet helemaal duidelijk.

Geplaatst:

Nog even iets over kit16 waarschijnlijk loop ik totaal fout te doen. Maar als ik kit16 draai zoals het uitgelegt was bij duck. Dan houd hij het maximaal 2 dagen vol en dan zwart beeld. En jullie hebben allemaal er over dat je er lang wat aan heb. Is een aanpassing die ik ergens moet maken ofzo.

Geplaatst:

ik heb het gebrobeerd met m'n p500 maar ik krijg zwart confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

ik ben mijn kit 16 kwijt wie kan mij helpen aan een nieuwe. buksmurf frown.gif" border="0

Geplaatst:

sorry ben pas begonnen wat is guppie 11-11.?<BR>Het andere heb ik <BR>Groetjes Jan

Geplaatst:

Guppie files , zijn de bestanden (pic en eprom) die guppie gemaakt heeft voor het i*d*t* systeem .<BR>11-11 staat voor 11-11-2000 , de datum wanneer ze "public" werden.<BR>tenzij iemand het beter weet : ze staan niet meer op het internet.<P>grtz asgard

Geplaatst:

ohja , eigenlijk zouden jullie zelf de keys moet invullen "is leerzaam" maar goed ......<BR>zoek naar de term "irdetogold-pace" deze werken nog steeds op een pace-500 g4,<BR>sorry k'heb geen link.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.