Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn de Duitse films PW 2 talig net als bij de Taquilla's of is alles nagesproken in t Duits? Welke zenders zijn 2 talig?<P>Tis niet dat ik geen Duits spreek maar ik vind t hinderlijk om bv Bruce Willis in t duits te horen.<P>Aan de hand hiervan kan iemand mij helpen bij de beslissing of het kopen van een humax 5400 (Om dus PW) te kunnen kijken de juiste keuze is. Als alles in t Duits is vindt ik er toch geen fluit aan.<P>Alvast bedankt

Geplaatst:

Bij mijn humax zend alleen cinedom deluxe en de cinedom 1 uit in 2 talen. Bij de rest enkel duits.<BR>Misschien dat het bij de rest ook wel kan maar dan moet iemand mij wel uitleggen welke settings er verkeerd staan..<BR>( Heb de humax nog maar 2 weken.)

Quo signo nata es?
Geplaatst:

Nee, Alfadude heeft gelijk alleen Cinedome de Luxe en Cinedome 1 zenden tweetalig uit.<BR>Soms op PW Sport ook tweetalig bv Golf, buitenlands voetbal en worstelen.

Geplaatst:
Originally posted by lotusje:<BR>[QB]Zijn de Duitse films PW 2 talig net als bij de Taquilla's of is alles nagesproken in t Duits? Welke zenders zijn 2 talig?<P>PW heeft aangekondigd binnenkort de films<BR>in duits synchronisatie EN in de oorspronkelijke taal te gaan uitzenden.<BR>Dit stond in Satellite, helaas geen datum bekend.
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.