Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik per e-mail altijd de laatste STRSH ird*to file kan krijgen. Ze veranderen namelijk regelmatig van code. Alle hulp is welkom.<P>Groetjes

Geplaatst:

//Onnozel aan<BR>Downloaden van internet, email aan jezelf sturen en voila. As simple as that.<BR>//Onnozel uit<BR>//Zucht aan<BR>Alles op een presenteerblaadje.....<BR>Doe zelf ook es wat<BR>//Zucht uit<BR>Even serieus. Je zult ze toch zelf elke keer weer van internet af moeten halen, want volgens mij is er (nog) niemand die die service verleent. <BR>Maar als het simpelweg downloaden al te veel werk voor je is....

Geplaatst:

Huh....? hoezo email aan jezelf sturen. Als ik iets download op mijn PC, hoef ik het niet nog een keer aan mezelf te sturen.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

@legend<P>Wat is dit nou voor een belachelijke posting. Moeten we de geprogrammeerde kaartjes ook nog elke week naar je opsturen, en wil je er ook nog een beetje kleingeld bij.<P>Hier zakt mij nou echt de broek van af.<P>Sorry dit moest ik even kwijt.<BR>Het Topic wordt gesloten.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.