Ga naar inhoud


[Strong 8000] seca+irdeto met originele kaarten op srt8000


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een stong 8000, een originele multichoice, een originele V+ en een gloldcard van mijn pace 501. En u wil ik wat gaan combineren.

 

Kan ik dmv van een aangepaste Fw en de seca en irdeto ontvangen door ze allebij in de kaartlezers te stoppen. oF moet ik alles op een funcard pompen. Kan ik die (werkende) gold ook gebruiken?

 

henky

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag Henky-Boy,

 

De pace IRDeto maakt gebruik van een heel ander systeem dan de strong SECA dat doet. Om IRDeto kanalen op de Strong te kunnen ontvangen zal je andere firmware erin moeten stoppen. Daarnaast moet je card- files hebben die de IRDeto versleutelingen kunnen ontsleutelen. Deze files moeten echter wel overweg kunnen met de firmware en dat is niet het geval met Pace kaartjes.

 

Mijn suggestie:

 

Firmware: MC4000 REV 1.0/ 2.0/ 2.0B

Keyfile: FUN SX6in1 van EMTEC!

 

Ik heb zelf een strong 8100 en ik ben erg tevreden over de MC4000 en de EMTEC files. (doen ook vele andere kanalen goed.)

 

 

Groet,

 

Dennis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ik er dan een andere FW in moet stoppen. Maar ik heb nu wel een s2 kaart, een werkende multichoice en een gold die ik bij mijn paceje kreeg. Als ik een andere fw erin zet met mijhn gold in de tweede kaartlezer kan ik dan discoverey via mijn seca abbootje kijken en Canal rood en blauw via de gold? Ik heb (nog) geen kaarten en cardwriters dus ik wil eerst een beetje spelen met wat ik nu heb.

 

henky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi henkie,

 

Je moet op de strong de 2e gleuf niet gebruiken voor een kaart waar codes op staan deze is heivoor niet geschikt.

 

Om je strong optimaal te benutten moet je deze patchen met een andere firmware en gebruik maken van een FUN kaart hiermee kan je meerder coderingen aan zoals secca en irdeto en beta met de allernieuwste firm zelfs viacces.

 

 

puur allen voor de hobby en plezier

 

Groetjes Martje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zeg jij nou, Seca (2??) via een fun kaart? Heb jij seca aan de gang via een funkaart?

Ik weet niet anders dat als ik seca (lees: nl zenders + discovery en animal) wil kijken dat ik toch echte een abbotje moet hebben (wat ik dus ook heb)

 

Henky

Link naar reactie
Delen op andere sites

A-ha,Nu begrijp ik het.

 

Hij heeft geen dubbele kaartlezer, maar een embedded cam en een "creditcard" lezer.

 

Dus ik kijk seca met mijn abbootje, of ik kijk fun en dus niet en-en tegelijkertijd

 

henky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...