Ga naar inhoud


Gratis tv en radio zenders canal hoe bekijken


Gast

Aanbevolen berichten

Gratis tv en radio zenders canal hoe bekijken met Topfield TF3000FEi

Ik bezit een Humax 5400 deze doet het prima nu heb ik een Topfield TF3000FEi gekocht voor mijn pa zo kan hij die plaatsen in de ardennen waar hij een chalet heeft, deze Topfiled is een free to air ontvanger het was ons vooral te doen om BVN tv te ontvangen, ook de radio zenders zoals 10 en 548 en Yorim zouden we er graag mee ontvangen, ik heb thuis hier eerst mijn Humax verwijdert en de Topfield in de plaats gezet om te zien of hij goed werkt, maar eigenaardig geen enkele gratis radio of tv zender van canal+ kan ik ontvangen hoe zou dit komen, antenne is prima afgeregeld en indien ik bij de humax mijn kaart eruit haal ontvang ik wel BVN tv en ook de nederlandstalige radio's!Waar zou het hier fout gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de Humax laad ik pet 123 settings erin en alles werkt, Topfield apperaat ken ik niet, ik heb wel gemerkt dat je alle lbn instellingen kunt veranderen ik heb de instellingen van de lbn steeds verandert en laten zoeken naar zenders, er zijn een 5 tal mogelijkheden maar er is maar op 1 dat ik posten ontvang,ik laat zoeken op FTA aangezien ik met de andere niets ben maar na vele malen proberen heb ik geen enkele nederlandstalige radio of tv zenders is om hopeloos van te worden,!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt dat er dus helemaal geen zenders zijn ingesteld en ook niet gevonden worden bij het scannen.

 

Als je gewoon 1 schotel hebt aangesloten met 1 lnb (zonder diseqc switch ertussen) moet je dat dus ook instellen met diseqc op off. Vervolgens zou ik proberen om de frequentie van de BVN transponder handmatig in te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik antvang in Astra een 160 Tv zenders en 75 tal radio zender maar eigenaardig genoeg niet BVN ,ook de nederlandse radio zenders niet, wat dat handmatig zoeken betreft voor Bvn kan iemand mij hiermee helpen want daar ben ik werkelijk een beginneling in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...