Ga naar inhoud


Probleem met nederlandse zenders en Icecrypt cam


Gast

Aanbevolen berichten

Dag mensen,

 

Ik ben helemaal nieuw op dit board en ben meteen zo brutaal om een vraag te stellen:

 

Ik heb een humax 5100 met een icecrypt cam (0.72). Ik gebruik een fun 5 kaart met daarop 6-in-1 files. Alle zenders die ik zou moeten kunnen ontvangen kan ik goed ontvangen. Het probleem doet zich voor bij de nederlandse kanalen: zo elke 3 minuten krijg ik een rode balk in beeld met de melding :service not running or scrambled. Dit komt bij de betacrypt kanalen van premiere niet voor.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik zit zelf te denken dat de cam ook nog oude seca codes probeert te gebruiken, die nu natuurlijk niet meer werken.

 

Alvast bedankt voor de moeite van het lezen!

 

Gr. Plastic

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als de seca codes niet werken probeert hij gewoon irdeto keys, hier kan het volgens mij niet aanliggen.

Heb wel gelzen op een ander forum dat de 0.72 firmware best niet kan geinstalleerd worden met fun5 kaart hier waren fouten in omtrent de firmware, en hebben ze dan ook verwijderd van hun site, zelf draai ik op 0.70 met mijn jokercam. Hier ondervind ik geen enkel problemen mee.

 

Greetz {Spirit}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie,

 

Dit heb ik al geprobeerd. zowel bij de 0.70 als de 0.72 versie heb ik dezelfde problemen. Misschien dat iemand anders nog suggesties heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

spirit,

wat schrijf je me nu...?

heb ik eindelijk 0.72 erop blijkt hij niet te werken?

 

ik dacht dat ik nog geen goede 6in1 te pakken had, vandaar dat ik nog geen beeld heb...

 

is dat zeker wat je daar schrijft, want dan moet ik 0.70 er maar weer op pompen?

 

cheers

Flowers In The Fields

VanWyck

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid: Ik zie geen verschil tussen de 0.70 en de 0.72 versie van de firmware. Het heeft dan volgens mij ook geen zin om alles weer te erasen en terug te gaan naar versie 0.70.

 

Ik heb in beide versies gewoon beeld. Alleen bij het pakket van cplus valt het beeld om de x minuten weg. Zappen en weer terugzappen zorgt er dan gewoonlijk voor dat ik weer een tijdje beeld heb. Dit is zo in beide firmware versies.

 

Herkent niemand dit probleem? Misschien moet ik dan maar eens de winkel bellen om te kijken of ik de cam kan ruilen.

 

P.S. Ik heb inderdaad eerst de erase files gebruikt voordat ik een update van de firmware deed.

 

 

Bedankt voor de moeite en indien iemand nog een suggestie heeft hoor ik die natuurlijk erg graag!

 

Greetz,

 

Plastic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...