Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Canal + 16/9 in Irdeto nu ?<BR>Krijg geen beeld, maar m'n Nokia zegt wel dat ie in Irdeto uitzend ???<BR>Iemand een idee ??

Geplaatst:

Nee Canal+ 16/9 word alleen uitgezonden in Seca

Geplaatst:

Bij mij doet ie het ook niet, ik heb wel een keer gehad dati ie het een halve minuut deed maar dat was 4 maand geleden, maar verder heb ik er nog nooit beeld op gehad!!!<P>Wie weet hier meer van!

Geplaatst:

C+ 16/9 In Irdeto ? Vergeet het maar !<P>Soulguy, Dat je MM aangeeft dat C+16/9 in Irdeto uitzend heeft te maken met dat DVB2000 in menu 9,-Guide,-5 alleen aangeeft welke Codeersystemen er op de <B>Transponder</B> zijn toegepast. Niet alleen op een enkele zender. <BR>Zet je MM maar eens op bv. Travel en controleer de codering. Travel is FTA terwijl je MM aangeeft dat hij in SECA & Viacces wordt gecodeerd.<P>Succes... Rob tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Alleen voor de uitzending is het i*d*to. Dan is het het oude "info-kanaal".

Geplaatst:

Hoi,Ik heb verleden maand 2 dagen c+16/9 kunnen kijken met mijn D-box.<BR>Ik moest wel de teletextknop op de afstandsbediening aan en af zetten.<BR>Nu lukt het niet meer.<BR>Groetjes,Martco

Geplaatst:

Even voor alle duidelijkheid:<P>Net gelezen op een duits board:<BR>C16/9 is gestart op irdeto uit te zenden.<BR>Een dag later stond er: C+ is weer gestopt met 16/9 in Irdeto uit te zenden.<BR>Ze hebben dus wel zeker in irdeto uitgezonden!<P>Groetjes<BR>------------------------------------------<BR>Jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

inderdaad, de uitzendingen in irdeto zijn alweer gestopt.<BR>Als je je aanmeldt bij satelliet@radiovisie.com wordt je regelmatig en gratis en snel per email op de hoogte gehouden van wijzigingen op de diverse satellieten.<BR>Daarin kwam dus op 01-06-01 dat 16/9 in irdeto uitzond en op 3-6-01 dat de uitzendingen alweer waren gestopt.<P><BR>......een goeie tip is goud waard wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik heb zonet met m'n Nokia 9500 naar C+ 16/9 gekeken. Het beeld stopt regelmatig en gaat dan weer door voor 10 seconden waarna het opnieuw bevriesd enz...<BR>Maar het feit dat ik af en toe bewegend beeld te zien krijg moet toch betekenen dat ze nog steeds uitzenden in Irdeto. Of vergis ik me daarin ?

Geplaatst:

Ze zenden uit in zowel Seca als Irdeto. Alleen versturen ze verkeerde code words in de Irdeto ECM packets. Af en toe, om de paar minuten, klopt het code word toevalig (?) en heb je 10 seconden beeld.

Geplaatst:

The CW ciclus is repeterend. <BR>multicrypt kanalen: (ned1,2,3 enz)<BR>MasterCW -> SECA -> PlainCW -> decrypt<BR> -> Irdeto -> <BR>seca (c+16/9, discovery...)<BR>MasterCW -> SECA -> PlainCW -> decrypt<P>CICLUS : PCW1,PCW2,PCW3,...?<P>Je CW blijft gebruikt totdat er een nieuwe MasterCW wordt aangeleverd. Seca MCW's geraken niet door de irdeto CAM dus , dus blijft de CW staan totdat de ciclus zich herhaald. (klopt ongeveer 10 sec per nieuw MasterCW) Bij echte seca CI's wordt uiteraard iedere 10sec dat CW ge-updated.<P>DS9 maakt hiervan gebruik. (omdat 1. die irdeto CI de Seca Idents (MCW) bij afwezigheid van IrdetoIdents gewoon doorlaat en wacht op antwoord. Even omrekenen en beeld...) Blijkbaar wordt in alle encryptiesystemen gebruik gemaakt van het onderliggende common encryption algorithm)(zwakke schakel??)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.