Gast Geplaatst: 2 juni 2003 Geplaatst: 2 juni 2003 Hallo luitjes, ik heb een Echostar 3000ip en Setedit. Nu wil ik nieuwe satlijsten plaatsen. Hoe kan ik voorkomen dat de schotelinstellingen verdwijnen?
Gast Geplaatst: 12 juni 2003 Geplaatst: 12 juni 2003 Met mijn ontvanger transfereer ik eerst de data naar m'n PC met de nullmodem-kabel en save die vervolgens met de benodigde extensie. Als je daarmee gaat experimenteren geef die file eerst een andere naam. Je laat dan in feite de oorspronkelijke file intact. Indien gewenst kan je de allereerste file weer terugtransfereren naar je ontvanger en dan staan alle instellingen nog net eender. Althans, dat is met mijn ontvanger (DigiX) zo. Succes!
satfreak10 Geplaatst: 12 juni 2003 Geplaatst: 12 juni 2003 Niet moeilijk echostar uitlezen met FULLMODEM kabel, in programma met rechtermuisknop aanvinken, satellietconfiguratie opslaan. Nu in hetzelfde programma de nieuwe settings laden, dan terug met rechtermuis knop satellietconfiguratie laden en schrijven naar ontvanger en klaar is kees
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen