mr|repel Geplaatst: 2 juni 2003 Geplaatst: 2 juni 2003 sinds enkele dagen ziet sat4all zo uit bij mij en laden de pagina's heel langzaam of niet ( 3x refreshen is niets ) enig id waar dit aan kan liggen ? ik heb de temp leeg en de internetbestanden enzow ook gewist. ik heb AMD1200athlon 512intern windhoosXP en @home greetz Mr|Repel Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Chelsea Geplaatst: 2 juni 2003 Geplaatst: 2 juni 2003 Heb af en toe ook eens problemen om op de site te raken. Mvg
Ron Geplaatst: 2 juni 2003 Geplaatst: 2 juni 2003 Dit wil zeggen dat stylesheet niet geladen kon worden. Op het moment komt dit in de avonduren vaak voor omdat de site momenteel in die uren door zo'n 300 man tegelijkertijd wordt bezocht. Binnenkort gaat de nieuwe server online en dan is dat opgelost. Als je dit beeld constant zo hebt, is er iets anders mis op jouw pc. Tox.
Gast Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 Ik krijg al tijden ook dit beeld, maar weet toch zeker dat er met mijn P.C niets mis is . groeten,
Cloak Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 Zoals Tox zegt alleen in de avonduren en een enkele keer overdag hetzelfde probleem. ****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****
mr|repel Geplaatst: 3 juni 2003 Auteur Geplaatst: 3 juni 2003 inderdaad alleen in de piek uren , het is nu smorgens vroeg en het board is weer lekker snel. greetz mr|repel Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen