Gast Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 Ik ben (ook) nog steeds zoekende naar de beste discrete schotel voor bij mij thuis. Dat tuinlamp model is dus wel leuk, maar nu zag ik laatst ook het platte model (Kathrein en andere merken), en overal staat bij: "Ideaal voor op de camping". Maar waarom alleen op de camping? Is dit niks voor thuis? is het beeld toch minder dan met normale schotel? Wie weet hier meer van?
Rakker71 Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 M'n vader heeft er zo een, voor Astra is ie wel geschikt, maar er moeten geen obstakels voor zitten, en bij een onweersbui laat hij het afweten. Groetjuzzz van Rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Bigfoot Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 Platte kan natuurlijk ook thuis gebruikt worden, maar is natuurlijk handig om op de caravan te leggen ofzo.
Gast Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 Maar hij is in principe dus niet slechter dan een normale schotel, buiten het feit dat ie het bij slecht weer eerder af laat weten?
Bigfoot Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 Slechter = eerder laten afweten bij slecht weer Hij zal net zo goed zijn als een normale schotel met doorsnee x en slechter dan een grotere schotel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen