Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja lastig he als je de file niet kan vinden, dat word dan de plainkey faq lezen hoe je een crd'tje maakt.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Probeer het eens met pkeasy, dit werkt prima en is zeer eenvoudig. wink.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

ha ik zoek me nog rot naar die crd voor pw.<BR>en ook geprobeert er één te maken maar helaas .<BR>wat worden die dingen schaars <P> frown.gif" border="0

Geplaatst:

euh jaja plainkey faq <BR>ik kan hem niet vinden HELP?<BR>ik probeer al een maand een crd te maken

Geplaatst:

Zoek naar 4in1.c*d. Zoek naar de nieuwe plainkey voor pw pakket. Start cardwizard1115 en gebruik de rekenmachine in expertenmode om de plainkey te encrypten. De ontbrekende info (p*k) kun je vinden in 4in1.c*d. Vervang de oude keyregel door de zojuist ge-encrypte key en verander het keynummer. Strip de 5 signature bytes en vervang deze door S1. Hierna is het een kwestie van wegschrijven naar je kaart. <BR>Succes, Satori

Geplaatst:

bedankt satori<P>ik ben er mee bezig (en nog niet gelukt )<BR>maar we blijfven hobbien <P> wink.gif" border="0

Geplaatst:

Via boxman board heb ik crdghost binnen gekregen. Dit programma is eenvoudig van opzet en daardoor ook simpel in gebruik en werkelijk zeer goed.<BR>Je kunt mbv notepad een bestand wijzigen om de provider info, keys etc te beschrijven om dan vervolgens met crdghost de crd aan te maken. Als het textbestand niet bestaat, dan wordt dat met de eerste opstart van crdghost aangemaakt.<BR>En ja, je kunt zelf de keys crypten en de crd regel handmatig schrijven, maar als dat duidelijk is, dan is het gewoon makkelijk als je een rechttoe, rechtaan tooltje hebt.<BR>Succes, Satori<p>[ 12-06-2001: Message edited by: satori ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.