Gast Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Avalon en familie Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst
Azazel Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Beste Avalon... Mijn oprechte deelneming voor het verlies van je moeder. Woorden schieten te kort... maar toch wil ik je dit even zeggen: Een been ben ik verloren, een been hangt er aan. Ik moet het nu gaan zoeken, anders kan ik niet meer gaan. Er kwamen vele benen. Een paste er, god zij dank. Die mocht ik gelukkig lenen. Nu loop ik alleen nog mank. Het werd me steeds aangeboden, als ik niet meer goed kon staan. Maar na een periode, zal alles beter gaan. Ik wil het been nog voorstellen. Echte vriendschap is de naam. Die kunnen we altijd bellen. Als we weer wat wankel staan. Weet dat we er altijd voor je zullen zijn ...... [color:"red"] LLORAMOS JUNTOS, GANAREMOS JUNTOS! [/color]
FEEDDXER Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst feeddxer
Gast Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Ook namens mij en de rest van de familie sterkte toegewenst
Gast Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Avalon en familie gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Henk M Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Ik wens Avalon en zijn familie langs deze weg heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
rob1981 Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Avalon, (en uiteraard ook de familie, en de vracht chaffeur) veel sterkte gewenst met het verwerken van het verlies. Verschrikkelijk dat je op deze manier iemand die je dierbaar is moet verliezen. Gecondoleerd.. Groeten Rob1981 Dreambox PVR600 {gemini 4}
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Gecondoleerd, vreselijk om op zo'n manier je moeder te moeten missen. Sterkte ermee
Kcplus Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Avalon, Mijn oprechte deelneming. Sterkte toegewenst. ......alle orde komt voort uit chaos......
usefullaliman Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 avalon en familie gecondoleerd, en veel sterkte toegewenst "We ride together, we die together. Bad boys for life."
NL1PDV Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Avalon Heel veel sterkte met dit grote verlies M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 avalon en familie: Gecondoleerd met dit verlies, en sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.
Aanbevolen berichten