Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Avalon en familie, Heel veel sterkte gewenst. Michel.
Ambrina Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Via deze weg mijn diep medegevoel, en wens u en uw familie veel sterkte toe bij de verwerkong van uw verlies. Peter DL3.......... PA3........... DM 8000 DM 7020 DM 600 Popcorn A120
Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 avalon heel heel veel sterke toegewenst in deze moeilijke tijd voor jou en je familie
Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 afscheid nemen is niet fijn het brengt veel verdriet en doet ook pijn maar soms is er geen ontkomen aan en moeten we onze geliefden toch laten gaan door ziekte of ouderdom wat de reden ook is het geeft veel verdriet en het blijft een gemis het liefst hou je de mensen bij je voor altijd maar dat kan nou eenmaal niet tot onze grote spijt afscheid nemen komt helaas nog weleens voor en dan kun je wel wat steun gebruiken en daar heb je dan familie en vrienden voor gecondoleerd en veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode Avalon. Richard. (RealMax)
MySat Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Ondanks de reeds vele betuigingen, deze welgemeende van mij. Ik weet niet hoe het voelt om een van je ouders te verleizen, maar het lijkt mij bijna het einde van de wereld. Heel veel sterkte en probeer ook de goede kanten van het leven nog te herkennen..... Mysat Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Avalon gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor jou en je familie met dit verschrikkelijke verlies. Brombeer.
Gast Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Beste Avalon, Wat zal ik zeggen. Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies.
satwan Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Avalon, gecondoleerd en veel sterkte, alle nabestaanden. Grtz. satwan
mteam Geplaatst: 5 juni 2003 Geplaatst: 5 juni 2003 Beste Avalon, Zeer moeilijke tijden voor jou. Ik hoop dat je deze harde klap snel te boven komt. Sterkte in het rouwproces. Wij rouwen met je mee. m-team
Aanbevolen berichten