Ga naar inhoud

bij openen outlook opnieuw inbellen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb alles opnieuw geinstaleerd op de laptop internet ook als ik internet en ik open outlook dan valt de verbinding weg moet ik opnieuw inbellen kan deze optie aangepast worden

ik vind dit nogal lastig

Geplaatst:

het is idd lastig, maar simpel te verhelpen!

In outlook ga je naar "extra", en kies daar tablad "verbinding" bij inbellen zie je hier een vinkje staan voor "Ophangen na verzenden en ontvangen', Haal dit vinkje weg door er op te klikken... Opgelost!

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Geplaatst:

dat is het denk ik niet die was niet aangevinkt

is het toch wat anders denk ik

Geplaatst:

staat outlook soms geconfigureerd op een andere externe verbinding 2x aangemaakt voor 1 provider of zoiets

en gaat ie mischien wisselen van verbinding (zonder melding)

Geplaatst:

Draait er naast outlook ook nog andere software die contact maakt met internet (muv internet explorer)?

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Geplaatst:

Citaat:
Draait er naast outlook ook nog andere software die contact maakt met internet

alombekende spyware problematiek. Installeer Spy-bot en/of Ad-Aware, repareer alle spyware geïnfecteerde rommel en probeer het dan nog eens.

groet,

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

heb alles er opnieuw opgezet zit er dan ook al weer spyware op het systeem kan ik mij niet voor stellen

Geplaatst:

volgens mij gaat hij de mist in met een tweede inbelverbinding die hij ziet.

vraagt hij niet" deze verbinding gebruiken of..."

wanneer dit verkeerd staat gaat hij opnieuw inbellen.

Maup

1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen