Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Hallo Doppie....<P>Hoezo is je Irdeto module er ineens mee gestopt....? Te veel naar natuurfilms gekeken zeker...haha..??!!<P>OK, met een Euro Irdeto CAM kun je geen PW kijken.<BR>Met een Iredeto 4.6/4.7 wel. (bij 4.6 geen ORF). Ik ga ervan uit dat je een PW abo hebt...!<BR>Dan is er nog een Irdeto FreeCam2-015 bijvoorbeeld. Daar moet je zelf mee gaan stoeien. Dat is ook niet slecht en zeker aan te bevelen. Of dat nu wel of niet met een SEACA 1.3 draait in jou ontvanger weet ik niet, maar ik zou verbaast zijn als dat niet draait.<P>Succes
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Nee geen natuur zijn er toch maar een paar<BR>met irdeto <BR>en voor pw heb ik mijn nokia 9500s maar<BR>weer eens waker gemaakt en werkt ook perfect<BR>met een auto swits voor de nokia en de echostar.<P>maar is er nou echt geen manier om die eurocam zo aan te passen dat pw wel werkt<BR>en wat kun je dan allemaal wel met eurocam<BR>zien zeker alleen c+??? of nog wat anders<BR>en wat is dan irdeto II???<P>
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Hallo,<P>Welke ci module werkt het best op een<BR>echostar ad3000ip in combinatie met een<BR>aston 1.03 ik had een irdeto module maar<BR>die is er vanacht ineens mee gestopt (kaput)<BR>nu is mijn vraag wat is het veschil tussen<BR>een euro irdeto ci en irdeto 2 en de oude versie ik had een 4.6 module wie kan mij daar eens iet meer over vertellen <BR>en kan ik dan ook nog premeire kijken???<BR>
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Het is mogelijk om met een EURO CI naar PW te kijken. Alleen kun je deze CI niet ff in een laptop flashen. Daar komt iets meer bij kijken!
Aanbevolen berichten