Ga naar inhoud


Nu echt - !UPDT_Ed-Bbox1.2.8-NL_multicam.zip


Gast bolli

Aanbevolen berichten

Irdeto, Beta en Viaccess werken op fun in het normale slot, Aston 1.05 in de gleuf ook, Jokercam word niet herkend, MM zal ik van de week nog even testen.......

Link naar reactie
Delen op andere sites


irdeto files op een fun ? of op goldcard ?

 

en MM module krijg ik niet in aan de praat, maar ja, dat kan ook aan mn MM liggen die nogal wat kuren heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke met veel pijn en moeite is het me gelukt om de nieuwe firmware er in te krijgen, toppertje, ziet er perfect uit, helemaal beter dat ik de sat. nu kan aanpassen. Maar nog een vraagje. Mijn settingslijst had ik opgeslagen maar deze krijg ik er niet meer in, en kanalen zoeken werkt niet ??

 

Weet iemand waar ik goeie settinglijst kan vinden, en waarmee ik die erin kan zetten nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel in de NL- als in de stabielere ITAversie moet je natuurlijk niet vergeten om de LNBspanning aan te zetten!

Dan kan je scannen, bij mij slaat de deco op 50% vast, de rest moet ik er handmatig in zetten.

In de embedded gleuf doet een funkaartje het prima op irdeto, seca en viaccess, emtec SX gebruiken, met de juiste instellingen in het +menu, geen autoswitch, juiste codering kiezen, in het derde +menu rechtsaf allcam en multicam aanzetten......

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kan je ook Irdeto aan de praat krijgen zonder cam ?

 

Mijn voorkeur gaat er naar uit om deze niet te gebruiken namelijk, na de grote crash van 1 april heb ik namelijk wat te kort en probeer zoveel mogelijk beeld zonder te krijgen.

 

Ik heb nu gewoon een ouderwetse seca kaart erin, hiermee werkt de decoder goed alleen krijg ik geen beeld. Ik had gehoopt om in slot A een Goldcard met Irdeto te stoppen en dan toch in iedergeval het Nederlandse pakket open te krijgen.

 

Verder werkt het scannen bij mij niet goed, overigens ook al niet met de italiaanse en de nederlandse versie van babylon, misschien defect van de decoder ? Daarom zou het mooi zijn als je voor mij ff je settinglijst kan opsturen, dan kan ik in iedergeval wat testen met de kaarten en ga ik daarna wel uitzoeken wat het is met het scannen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...