Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Blijft het mogelijk om met je humax 5400 met de imbedded irdeto ook de irdeto 2 decoderen te bekijken.<BR>Ik heb begrepen dat N*va overgaat op irdeto 2 per september 2001. Wat gaat dat inhouden? nieuwe hard- en software nodig? of is het gewoon een kwestie van de juiste codes????<BR> shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Vanuit Greece, ik heb hier vernomen dat men begonnen is met het versturen van nieuwe kaarten. De ontvenger is al geschikt voor irdeto 2, ook de hummie, als die niet te oud is. Ook heb ik vernomen dat er al nieuwe goldkaarten in omloop zijn, zoals ook voor Showtime. Even afwachten dus.

Geplaatst:

Yo,<P>Ik denk niet dat het mogelijk is met de oude ird*to module ird*to 2 gecodeerde kanalen te bekijken. <P>Cya<P>Pinnie

Geplaatst:

HOi<P>Was iRDETO 2 niet enkel de versie 2.1 smart card? Dus de CI blijft dezelfde?<P>Met een ABBO orig 2.1 kaart kan dus gekeken worden naar irdeto2 encryped kanalen met een normale irdeto ontvanger. Zou te gek zijn <BR>moest iedereen bij zo'n kaartwissel nieuwe<BR>ontvangers kopen.<P>Naar verluid zijn ook hiervan reeds Wafer-achtige kaartjes uitgegeven. (ex. board info)<P>groeten

Geplaatst:

@jfox<P>Euh ik denk dat greekdutch de Euro Irdeto <BR>module bedoelt of heb ik het mis ?<P>En dan moet je inderdaad een nieuwe ontvanger (lees module) kopen ...<P><BR>Pinneke

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.