Ga naar inhoud


HUMAX PVR8000 & PVR8100 verschillen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo sat-vrienden,

 

Binnenkort ga ik verhuizen en om het maar gelijk goed te doen geen kabel meer nemen maar een schotel.

 

Ik ben me de laatste maanden suf aan het piekeren wat voor een digitale receiver ik nu moet aanschaffen. In mijn hoofd word ik heen en weer geslingerd tussen xtreme, dream box 7000s, topfield en humax.

 

Ik ben geloof wel uit mij eisen pakket:

1. geen consessies tav beeldkwaliteit + SVHS voor video.plasma

2. Dolby digital uitgang

3. moet mee te rommelen zijn wat betreft CAM's (mbv UCAS of MM/Joker maakt me niet uit)

4. Moet een PVR hebben met 2 tuners (wat heb je in vredesnaam aan een PVR met 1 tuner?)

5. Beetje up-to-date multi-color software

 

OK, nu heb ik dus mijn oog laten vallen op de PVR8000 van Humax, lijkt aardig aan mijn verlanlijstje te voldoen, maar nu heb ik ook de manual van de PVR8100 gedownload van de HUMAX site en het lijkt dat deze veel mooiere software aan boord heeft en bovendien is de afstandsbediening ook veel mooier dan van de PVR8000. Maar de 8100 heeft volgens mij maar 1 tuner.

 

- Wie kan mij bovenstaande bevestigen of heeft ervaringen met deze ontvangers?

- Zou je de software van de 8000 kunnen vervangen door die van de 8100 met een firmware upgrade?

- Of hebben jullie misschien andere suggesties dan HUMAX voor ontvangers op basis van mijn lijstje.

 

Behoorlijk verhaal geworden, maar ik hoop dat jullie me enigszins willen helpen mijn keuze te maken.

 

Bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ben ook op zoek naar n reciever. Heb n strong 8100 met seca 2 kaart. Wil nog n ontvanger om te kunnen opnemen. Vervangen door n apparaat met dubbele tuner kan ook.

Wil ook n beetje kunnen experimenteren, doch heb nog weiing ervaring. wie kan me wat meer vertellen over de humax en n prijsindicatie geven?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...