Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 Ik heb nu een Humax F1-VACI plus Aston 1.05 voor Seca en overweeg om er nog een Irdeto of Betacrypt cam bij te zetten. <P>PW lijkt me leuk maar pas echt als de films ook in de originele taal zijn, dat is nog niet zo?<P>Welke Irdeto CAM is aan te bevelen, en kun je die patchen naar Betacrypt? En zijn er ook nog "geschikte" Betacrypt CAM's te koop?<P>Wat is de catch met de Eurocam trouwens, is die afgeschermd?
prutsie Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 klein advies, neem de grotere (lees duurdere) broer, de irci5400. hier heb je al een embedded (ingebouwde) irdeto cam die je vrij gemakkelijk kan patchen naar een allcam.<BR>ook op deze "doos" heb je 2 CI sloten voor bijvoorbeeld Viaccess en Seca.<BR>De films van premiere world worden trouwens enkele uitzonderingen daargelaten Duits nagesynchronyseerd, da's dus even wennen.<BR>Waarom de duurdere 5400???? Heel simpel, irdeto CI allcams zijn erg schaars, en je betaalt er dus best wel voor ! er is een alternatief, de alphacrypt cam, dit is een omgebouwde euro irdeto CI module. het nadeel is dat je dus eerst een euro ci moet aanschaffen, en dan deze door iemand laten opereren (letterlijk de ci moet open). Je moet dan wel iemand zien te vinden die dit kan.<BR>tot zover mijn mening, ik kan natuurlijk niet in je beurs kijken om te zien wat je uit hebt te geven.<BR>succes<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 Ik heb al een receiver en ga geen nieuwe kopen. Verder hoef ik niet perse Irdeto erbij, alleen als het de moeite waard is <P>Ik zocht eigenlijk voor weinig een Irdeto all-cam maar dit zal wel een illusie zijn!<P>Zeker als de meeste PW films in het Duits zijn ga ik daar niet naar kijken, hou ik het wel bij alle cplussen en Taq/K, is al heel veel eigenlijk.
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 BIGFOOT1972: Nu met het nieuwe DS9 project en alles wat daaruit voortvloeit is het de moeite waar om mogelijk je F1-VACI in te wisselen of particulier te verkopen om op die manier een IRCI-5400 aan te schaffen. Omdat je daarmee in combinatie met een Piccard 2 of aanverwant card niet alleen *RD*T* kunt ontvangen maar als je de HumFree patch toepast ook B*T*CR*PT, S*C* en V**CC*SS kunt ontvangen. Het is derhalve zeker de moeite waard om het te overdenken. Ik weet niet of hier reclame mag worden gemaakt maar bij Van Hunen heb je er al een voor fl. 999,- en dan heb je virtueel 4 coderingsystemen voor de prijs van een ontvanger ! En ik kan je zeggen, het werkt perfect !<P>Oh en by the way, PW send de eerste 4 kanalen (C*N*D*M* 1A/1C) van hun PPV pakket in GERMAN en ORIGINAL uit.
Aanbevolen berichten