Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Z**TV is ineens zwart!!<BR>Kan iemand mij helpen??<P>Thanks,<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Zee TV was toch altijd al zwart? Het is tenslotte een hisdoestaanse zender als ik me niet vergis. (daar bedoel ik niets verkeerds mee hoor:-))<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Ja wie oh wie logt zee tv en heeft de nieuwe <BR>keys???<BR>Mijn hindi kennis wordt gek....<P>Bij voorbaat dank

Geplaatst:

Laat je die Hindi kennis toch fijn een abo'tje nemen op Zee TV/TV-Asia?? Kost maar $ 249,- per jaar. En die bééldkwaliteit!!! Da's pas persen in een StMPX. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>Helemaal mooi! Dat een kennis bij jou EIST Zee-TV te kunnen zien...Moet toch niet veel gekker worden.....

Geplaatst:

ZEE TV wisselt nogal eens van PMK<BR>Nu dus waarschijnlijk ook, kijk eens bij<BR>laurals.<BR>Dit is het enige waarmee ik van dienst kan <BR>zijn, ben benieuwd naar verdere ontwikkelingen in deze topic.<BR>Ondertussen wallbangor ik er een stuk op los.

Geplaatst:

Dit spoort mij aan om tegaan lekker tegaan zoeken op www. sleep.gif" border="0 <P>Meschien een idee voor die andere individuen mad.gif" border="0crying.gif" border="0shocked.gif" border="0read.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo..<P>Ik weet wel waar een werkende Zee-TV file op het internet staat.. kijk eens op bij de irdeto-seca pagina op het internet.. als je het niet kan vinden... dan mag je mij wel een mailtje sturen..<P>The Don.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.