Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze dit bij DS9 voor elkaar krijgen om meerdere codetypen kunnen decoderen via de i###to.<BR>Zijn deze codetypen bijna hetzelfde ofzo?<P>thanx...<P>Jhon laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Nee, hoe het precies werkt weet ik ook nog niet, maar het lijkt op wat IBM gedaan heeft om apple te laten draaien op een gewone IBM.<BR>Je krijgt seca codering binnen. die wordt zo omgezet dat de irdeto CAM ze ziet als normal signaal.<BR>BV :<BR>op irdeto is 1 en 1 2<BR>op seca is 1 en 1 5 ( ofzo)<P>De soft op de kaart zorgt voor het volgende :<P>1 en 1 is 5 (kaart doet er 3 af ) = 2<P><BR>simpel gezegd, het is een "verloop"prog, en zorgt ervoor dat de Irdeto CAM werkt op seca sig. <BR>Alsof je een 220 V scheerapparaat aansluit op 110V<P>In IT, worden dit soort progs ook wel (begrijpelijk) translaters genoemd. Dit heeft er ook voor gezorgt dat bv. pascal nu nog steeds werkt op oudere IBM PC<P><BR>Ik weet niet wat er in die prog van ds9 gebeurd, maar ik vindt dat nog wel uit.<BR>Mischien kan iemand al melden in welke prog taal ik moet zoeken.<P>stay satted

Geplaatst:

Dus dan is het ook mogelijk om de kaart op een ASTONcrypt of wat dan ook te laten draaien.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.