Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Nokia 9500 met een normale IRD Cam.<BR>Wat kan ik nu nog meer dan alleen Irdeto?<BR>hehe.. je zult wel denken daar heb je weer zo'n dombo die niks snapt, maar het gaat er mij om dat er eens duidelijkheid komt in alles.<BR>In alle berichten (ook deze) wordt gevraagd kan ik seca zenders zien?<BR>Bij dit bericht gaat het alleen over de Nokia 9500, laten we de Humax maar even weg dan smile.gif" border="0<BR>Herbert

Geplaatst:

Prutser,<P>Nee, Seca ontcijferen is nog steeds niet mogelijk met een Nokia 9500.<P>Alleen IRD*TO en B*TACRYPT (DVB2000 Noodzakelijk) .<P>Of het ooit mogelijk wordt vraag ik me af...<P>Afwachten... multijump.gif

Geplaatst:

Vele zeggen dat het kan, enkele zeggen dat ze het hebben gezien.<BR>TeeBee zegt dat het kan maar de auteur geeft het niet (nog) niet vrij.<P>Practisch gezien bestaat er een goede patch voor de interne Humaxcam.<BR>Deze patch zou ook in een cam kunnen van een 9500. Vraag blijft dan ..............HOE ??<P>Vanavond zag ik een campatch.exe op een poolse site. Wat en hoe ga ik in het weekend onderzoeken, ik denk dat we niet ver van het feit vandaan zitten dat dezelfde plus 2.3 patch van de humax ook in de Nokia kan worden gezet.

Geplaatst:

Ok alvast bedankt voor de antwoorden,<BR>nu weet ik dat het nog niet mogelijk is.<BR>Als er meer nieuws is dan hoor ik dat graag,<BR>Herbert

Geplaatst:

Ik heb het ook al zien werken. Simpelweg met een gepatchte DVB2000 versie en een "normaal" kaartje.<BR>De software is inderdaad helaas nog niet public. Ik heb ook een 9500 staan die dat best wel zou willen denk ik wink.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

hoi Aviddvv,<P><BR>Ik heb dat prg. campatch.exe ook gevonden<BR>(maar er stond bij bevat virus).<P>ben je er al achter wat het programma campatch.exe eigelijk doet of weet mischien<BR>iemmand anders het ik heb het gestart op m,n<BR>lappie maar er gebeurd niets wie weet er iets meer van.<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

We wijken weer af van het onderwerp! laugh.gif" border="0<BR>Graag alleen postings over Irdeto/Seca op een Nokia 9500<P>Herbert

Geplaatst:

IK was zeer benieuwd maar volgens mij werkt die url niet.<P>Henri. rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

De URL werkt wel, nu heb ik de files gedownload waaronder: MM9500cam_asm.zip<BR>In deze zip zitten diverse BIN files, wie heeft het nog meer gedownload en gebruikt?<BR>Ik heb nog nooit een cam geprogrameerd vandaar de vraag hier boven.<BR>Herbert

Geplaatst:

Allemaal even je Duits oppoetsen.<BR>Het is inderdaad iemand gelukt om met de 9500 sec* en viac*** te decoderen met de WB353. Echter voordat iedereen *.bin files gaat dl'n even het volgende:<BR>1 Het gaat om de OTprom (One Time Programmable Rom), zoals je begrijpt kan deze rom niet meer dan een keer worden geprogrammeerd. Dit betekent de oude uit de Cam halen!! Nieuwe kopen (27C512), programmeren (branden met speciale apparatuur) en in de cam solderen. Nogal omslachtig. Ook zijn de binfiles nog experimenteel. In verband met continue ecm-verwerking wordt de processor nogal heet. <BR>Tevens worden nog lang niet alle prov's ondersteund. Mij advies wacht nog even.<BR>Op het programma staan Eeprom implementeren ipv OTprom, uitbreiding van prov's en systemen en hitteprobleem-bestrijding.<BR>Ik hoop een klein stukje van de sluier te hebben opgelicht en wacht samen met anderen nog even af.<BR>Misschien komt Ulli nu met de final solution!

Geplaatst:

Zoiets had ik gelezen..<BR>Ik denk niet dat onze goede vriend Ulli met een oplossing komt.<BR>Er schijnt een gemodificeerde dvb2000 te zijn (non public) waar Ulli al fel op tegen was.<BR>Na 5 uren zoeken heb ik niets gevonden, zelfs in Rusland niet..<BR>Maar goed wat mij betreft kan deze topic gesloten worden, er is nu genoeg duidelijkheid hierover.<BR>Allemaal bedankt,<BR>Herbert

Geplaatst:

Vandaag werkt de url bij mij ook, ik ga snel lezen. tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:
rolleyes.gif" border="0 sorry prutser rolleyes.gif" border="0 <P>Ik had op het verkeerde knopje gedrukt<BR>en dat was niet de bedoeling en om nu in jou topic het zelfde nog eens een keer te vertellen leek me ook niet z,n goed idee<BR>en ik wist zo gauw niet hoe ik dit moest<BR>verplaatsen.<P> rolleyes.gif" border="0 dus nogmaals excuus rolleyes.gif" border="0 <P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.