Gast Geplaatst: 12 juli 2001 Geplaatst: 12 juli 2001 Hoi,<P>Ik heb weer eens wat bij de mm9500 gebruikersgroup zitten lezen en ze hebben nu<BR>(plaatjes van een werkende versie) bij staan<BR>een seca plaatje en een viaaces plaatje<BR>dus ik begin nu dus wel heel nieuwschierig<BR>te worden.<P>is er mischien op de bord al iemmand zover<BR>dat het daar ook al draait zo ja dan heb ik<BR>ook wel interrese om m,n mm9500 cam om te laten programmeren want om nu zo,n programmer<BR>te kopen voor een eenmalige actie dat word<BR>dan toch weer wel een beetje te duur.<P>
Gast Geplaatst: 14 juli 2001 Geplaatst: 14 juli 2001 Ik heb alles afgezocht maar ook nog niks concreets gevonden, maar blijf zoeken.<BR>Heb zeer veel intresse, ik heb een nokia9500 en een nokia dbox beiden met dvb 2000 lopen.<BR>Wordt graag op de hoogte gehouden als het moglijk is.<P>bvd Miguel.
Gast Geplaatst: 14 juli 2001 Geplaatst: 14 juli 2001 Ik denk dat er meer zijn die met spanning zitten te wachten..<BR>Mischien worden de Nokia's nog geld waard <BR>Ik heb de mijne tekoop aangeboden.<BR>Groetjes Herbert
Gast Geplaatst: 14 juli 2001 Geplaatst: 14 juli 2001 Even verder lezen dan Uwen neus lang is.<BR>In de Nokia-sectie staat e.e.a. beschreven. DBox1=Ird*t* + S*ca + Vi*<BR>9500 Natuurlijk ook
Aanbevolen berichten