Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een vraagje betreffende PW Keys voor de gepatchte humax 5400 +cam.<BR>In alle sets welke ik heb kunnen vinden kom ik er niet uit waar, welke keys geplaatst moeten worden op PW op het beeld te krijgen. Begrijp me goed dit is geen vraag voor een werkend setje (deze heb ik zat) maar juist een uitleg!.<BR>Als ik bv in een v35 pakket kijk, komt ik allerlei keys tegen, op een tabblad komt er een voor van PW Het Tabblad heeft als naam GER dus dat zou kunnen. Het ProvID=1F6300 volgens verschillende sites is het ProvID van PW 30BF00. Maar deze komt niet in de tabbladen voor.<BR>Dan worden er maar 3 keys gebruikt;<BR>Key05:F8 6F ** ** ** ** **<BR>Key0E:76 58 ** ** ** ** **<BR>Key10:95 72 ** ** ** ** **<BR>Op alweer verschillen sites vind ik 9 Keys voor PW, en zoals al gezegd alleen key 10 is te vinden op deze sites???<BR>Als ik dan bv het alfredo pakket neem, prov10 dan zie ik dat er 4 keys gebruikt worden??!!<BR>Key06:F8 6F ** ** ** ** **<BR>Key08:79 D1 ** ** ** ** **<BR>Key0A:95 B5 ** ** ** ** **<BR>Key10:95 72 ** ** ** ** **<BR>Waarbij dan alleen Key8 en 10 overeenkomstig zijn met de PW keys op de sites....???<BR>Ik ben het spoor toch echt wel even bijster!!<P>Wie weet het verlossende antwoordt of heeft misschien een kleine tip waar ik verder kan zoeken. confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <P>Mocht dit nu een verschrikkelijk domme vraag zijn welke al 10 maal beantwoordt is meld dit dan ook ff (ik kon er niets van vinden, maar wat zegt dat dezer tijd). laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Geplaatst:

de volgvoorde is niet het zelfde als wat in het prg is ingesteld. dus BV pw is op 1 in de hex file maar prg is dat op plaats 3.<BR>bij epromedit kan de volgvoorde veranderen.<BR>Groetend.

Geplaatst:

Vragen is niet dom!<P>Opmerkingen naar aanleiding van je verhaal.<P>1. Pr.id is variabel bij irdeto.<BR>2. Tussen de active keys kunnen ook nog oude staan of voor een bepaald kanaal/pakket.

Geplaatst:

Fred zal je een stukje op weg helpen.<BR>PW is een boeket aanbieder en kan dus meerdere keys hebben. Als het je echt interesseert en je er wat tijd in wilt steken stuur me dan maar een PM. Heb ik iets voor je<BR>waarin duidelijk wordt hoe dat nu zit met de stukjes programma in de pic en hoe je dan meeerdere coderingen te voorschijn tovert.

Geplaatst:

Hey Avensis,<P>Zou je dit naar mij kunnen sturen, ben wel hierin geintereseert.<P>Greetinx Louie<P>Louie@mediaexperts.net

Geplaatst:

Avensis<BR>zou je dat ook naar mij willen sturen<BR>worstel met het zelfde probleem<BR>Groeten Harry confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.