Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<P>ik heb een MM9600 (DVB2000 1.84.5) met I****O Cam V1.06.<BR>Ik heb de files van Beamer gedownload en bij het activiteren van mijn decoder geeft hij als melding "Invalid Card" (zonder beeld). Na het verwijderen en onmiddellijk terugsteken van de kaart werkt de decoder wel normaal. Als ik de spanning terug afzet geeft hij opnieuw hetzelfde probleem !<BR>Heb ook STRH-files geprobeert met zelf resultaat !<P>Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?

Geplaatst:

je kunt nog wat andere files proberen er zijn nog vele andere kijk eerst eens wat rond. kijk hier eens tussen de links daar staat wel wat tussen. De datum van de file is ook belangerijk. ik had het zelfde probleem. maar na veel knoei werk bijna een maand hat ik het draaien. het hat bij mij met de datum te maken. de beamer files deden bij mij ook niet trouwens. <P>Groetjes maikie smile.gif" border="0

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hi,<P>ik heb ondertussen al enkele files geprobeert doch zonder enig resultaat. Ik heb tot hiertoe nog geen file gevonden die het wel doet ! <BR>Ik heb de datum ook al eens aangepast ... no result.<BR>Blijkbaar heeft het te maken met mijn recente I**O2 Cam V1.06 Softcell V2.09.<P>Als status geeft hij error : FFFF zijnde insert valid card.<P>Iemand een voorstel ?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.