Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bij mij vallen div zender's weg bij pw naar 2 min en naar een paar min zijn ze weer terug ik gebruik de alfredo files voor mijn humax met 2.3 patch seca8 irdeto 2 dit heeft al weken perfect gewerkt maar sinds twee dagen probleem met pw wie heeft dit ook of heeft een oplosing voor mij met loggen nieuwe dingen gezien gehad <P>mvgr spiky <BR>( spikythesnake@hotmail.com null <LI>null

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

yep hier dezelfde problemen . na 2min beeld weg en na een paar min weer terug.<P>ben er wel mee bezig maar nog niet gevonden,<P>als ik het gevonden heb laat ik het zeker weten via dit forum.<P><BR>greeting mbon frown.gif" border="0

Geplaatst:

heb dezelfde posting gezet op satnerds hier ook nog geen oplossing.<BR>mischien weet de auteur van de file een oplossing of is deze er mee bezig.<BR>Ik dacht eerst aan slechte aarde maar dit was niet het geval

Geplaatst:

De zender van pw en orf vallen hier 1.20 min <BR>weg en zijn 1.15 min goed <P>Ik heb een humax 5400 allcam 3.2 nl<BR>Met alfredo files

Geplaatst:

ik de ramsack file geprobeerd van alfredo en de file's die ik gestuurd heb gekregen werkten ook niet ik weer wwat dingen verder proberen maar aan deze kant nog geen veranderingen<P> spikythesnake@hotmail.com rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Klopt allemaal heb ondertussen werkend files zat foutje in PIC.<BR>Echter heb geen beeld op c*n*c*n*m*

Geplaatst:

en wat is die werkende file ligt even een tipje op van de sluier<P>groeten maikie smile.gif" border="0

Geplaatst:

Is dat een andere PIC voor de Alfredo 8+2 files? <BR>Ik vermoed dat het een datum probleem is, maar hoe is die aan te passen met de editor?

Geplaatst:

Probleem is opgelost!!!<P>De alfredo file is niet 100% voor pw!!!!<BR>Ga naar de eendjesvijver klik op links<BR>en ga naar s****-i*****.net<BR>GA naar de irdeto files en neem de<BR>bovenste van strsh.Het is alleen irdeto<BR>maar 100% ok voor pw.<BR>Hopelijk heb je wat reserve wafers zoals<BR>ik, komt altijd goed van pas!!!<BR>Groetjes<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

je moet de file van xsat hebben die werkt wel met ir en se<P>greetz maikie smile.gif" border="0

Geplaatst:

@maikie, bij mij hetzelfde, kan die xsat files negens vinden. confused.gif" border="0 <P>Please help: nielsnewton@hotmail.com <P>Thanks laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

zoek eens met google naar X-sat zo heb ik hem ook gevonden. of kijk een wat dieper in dit forum staat. want er staat nog veel meer in over dit probleem. en er staat ook nog ergens een link bij<P>groeten maikie smile.gif" border="0smile.gif" border="0<p>[ 17-07-2001: Message edited by: maikie ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.