Gast Geplaatst: 16 juli 2001 Geplaatst: 16 juli 2001 @Makie het zal wel even aan mijn surfkunsten liggen maar ik vind alleen de meest exotische Russische pagina’s, de andere links in dit forum geven eveneens niet de gewenste link naar een werkende seca8 irdeto 2 file voor PW. <P>Ik weet dat het super irritant is dat de sommige mensen niet de moeite nemen om even te zoeken, maar geloof me na 2 uur zoeken ben ik het een beetje zat. Dus nogmaals het vriendelijk verzoek om de link te geven. <P>Thanks<P>Newtonsat
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 volgens mij hebben ze daar nog nooit van gehoord xfiles69. en even over dat zoeken op het net 2 uur is niet veel hoor. ik ben weken zoet geweest om wat tekunnen vinden het is allemaal niet zo makkelijk. maar er staat echt wat in dit forum. in het Topic: irde-seca in humax. kijk daar maar eens <P>greetz maikie
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Dank je voor de informatie,<BR>Ik zat ook met dit probleem, maar ik heb<BR>heb het gevonden bij Xsat.<BR>Het probleem zit hem in de PIC-file.
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Ok, ok, zal wel gisteren aan het bierniveau gelegen hebben. Nu zal die wel lukken....<BR>Maar bedankt jongens voor de tips..<P>Newtonsat
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Gewoon de Eeprom file aanpassen met de juiste codes en probleem is bij mij verholpen
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dommelsch_fan:<BR><STRONG>Probleem is opgelost!!!<P>De alfredo file is niet 100% voor pw!!!!<BR>Ga naar de eendjesvijver klik op links<BR>en ga naar s****-i*****.net<BR>GA naar de irdeto files en neem de<BR>bovenste van strsh.Het is alleen irdeto<BR>maar 100% ok voor pw.<BR>Hopelijk heb je wat reserve wafers zoals<BR>ik, komt altijd goed van pas!!!<BR>Groetjes<BR> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Hallo Dit is Geen oplossing, de files van<BR>alfredo werken 100% op Humax 5400 met de hex<BR>(Rapsac.hex) alle pw en c+nl werken zonder<BR>probleem, pw valt niet meer huit.<BR>Ps e rapsac.hex werkt zonder datum !!<BR>Dit is de oplossing #@^]´*2é@-*; <BR>Twee card is te gemakelijk. <P>Groetjes<P>
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by satbandit junior:<BR><STRONG><BR>Hallo Dit is Geen oplossing, de files van<BR>alfredo werken 100% op Humax 5400 met de hex<BR>(Rapsac.hex) alle pw en c+nl werken zonder<BR>probleem, pw valt niet meer huit.<P>Ps. De rapsac.hex werkt zonder datum !!<P>Dit is de oplossing #@^]´*2é@-*; <P>Twee card is te gemakelijk. <P>Groetjes<P> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><p>[ 18-07-2001: Message edited by: satbandit junior ]
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by satbandit junior:<BR><STRONG><BR>Hallo Dit is Geen oplossing, de files van<BR>alfredo werken 100% op Humax 5400 met de hex<BR>(Rapsac.hex) alle pw en c+nl werken zonder<BR>probleem, pw valt niet meer huit.<BR>Ps.De rapsac.hex werkt zonder datum !!<BR>Dit is de oplossing #@^]´*2é@-*; <BR>Twee card is te gemakelijk. <P>Groetjes<P> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE>
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Originally posted by satbandit junior:<BR>[QB]<BR>Hallo Dit is Geen oplossing, de files van<BR>alfredo werken 100% op Humax 5400 met de hex<BR>(Rapsac.hex) alle pw en c+nl werken zonder<BR>probleem, pw valt niet meer huit.<BR>Ps.De rapsac.hex werkt zonder datum !!<BR>Dit is de oplossing #@^]´*2é@-*; <BR>Twee card is te gemakelijk. <P>Groetjes<P>
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Originally posted by satbandit junior:<BR>[QB]<BR>Hallo Dit is Geen oplossing, de files van<BR>alfredo werken 100% op Humax 5400 met de hex<BR>(Rapsac.hex) alle pw en c+nl werken zonder<BR>probleem, pw valt niet meer huit.<BR>Ps.De rapsac.hex werkt zonder datum !!<BR>Dit is de oplossing #@^]´*2é@-*; <BR>Twee card is te gemakelijk. <P>Groetjes<P>
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Hallo Dit is Geen oplossing, de files van<BR>alfredo werken 100% op Humax 5400 met de hex<BR>(Rapsac.hex) alle pw en c+nl werken zonder<BR>probleem, pw valt niet meer huit.<BR>Ps.De rapsac.hex werkt zonder datum !!<BR>Dit is de oplossing #@^]´*2é@-*; <BR>Twee card is te gemakelijk. <P>Groetjes<P>
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Allo Dit is Geen oplossing, de files van<BR>alfredo werken 100% op Humax 5400 met de hex<BR>(Rapsac.hex) alle pw en c+nl werken zonder<BR>probleem, pw valt niet meer huit.<BR>Ps.De rapsac.hex werkt zonder datum !!<BR>Dit is de oplossing #@^]´*2é@-*; <BR>Twee card is te gemakelijk. <P>Groetjes<P>
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Hallo Dit is Geen oplossing, de files van<BR>alfredo werken 100% op Humax 5400 met de hex<BR>(Rapsac.hex) alle pw en c+nl werken zonder<BR>probleem, pw valt niet meer huit.<BR>Ps.De rapsac.hex werkt zonder datum !!<BR>Dit is de oplossing #@^]´*2é@-*; <BR>Twee card is te gemakelijk. <P>Groetjes<P>
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by satbandit junior:<BR><STRONG><BR>Hallo Dit is Geen oplossing, de files van<BR>alfredo werken 100% op Humax 5400 met de hex<BR>(Rapsac.hex) alle pw en c+nl werken zonder<BR>probleem, pw valt niet meer huit.<BR>Ps.De rapsac.hex werkt zonder datum !!<BR>Dit is de oplossing #@^]´*2é@-*; <BR>Twee card is te gemakelijk. <P>Groetjes<P> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE>
Aanbevolen berichten